mboost-dp1
Amerikansk Spotify konto??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kan huske en af mine venner havde gang i noget med at leje et postbox i USA, og oprettede en online creditkort dertil, som han så brugte til at betale for "us only" services.. :)
Om der er besparelse i at gøre det for en tjeneste, ved jeg ikke lige, men det er vel værd at undersøge nærmere.
Om der er besparelse i at gøre det for en tjeneste, ved jeg ikke lige, men det er vel værd at undersøge nærmere.
Har kigget nærmere på at oprette et amerikansk prepaid kreditkort. Det ser ikke ud til at kunne betale sig. I hvert fald ikke hvis jeg kun skal bruge det til Spotify.
Må se om ikke jeg kan få en af mine amerikanske venner til at lege mellemmand. Ellers må jeg nok indse at det er en tabt kamp :)
Må se om ikke jeg kan få en af mine amerikanske venner til at lege mellemmand. Ellers må jeg nok indse at det er en tabt kamp :)
JesperZ (8) skrev:45 kr måned besparelse. Er på studieorlov så har ingen indkomst pt. Ville foretrække Spotify fremfor at skulle piratkopiere musikken, men synes 99 kr/måned er lidt pebret. 55 kr/måned lyder mere rimeligt for mig.
Google Music kan du få til 80 kroer om måneden. Det er da lidt derhenne af
Det er nogle undergenrer indenfor elektronisk musik, ikke specielt mainstream. Jeg har tjekket de forskellige tjenester. De har lidt indenfor de undergenrer jeg hører, men det er oftest kun opsamlingsalbummer eller nogle få af de meget populære udgivelser. Det er kun Spotify det hele bliver udgivet på regelmæssigt.
Det er nogle undergenrer indenfor elektronisk musik, ikke specielt mainstream. Jeg har tjekket de forskellige tjenester. De har lidt indenfor de undergenrer jeg hører, men det er oftest kun opsamlingsalbummer eller nogle få af de meget populære udgivelser. Det er kun Spotify det hele bliver udgivet på regelmæssigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.