mboost-dp1
afsender og modtager samt artikel annalyse model, hvor?
Har ikke super meget styr på min papire, og har derfor smidt min annalysemodel væk til at annalysere en artikel. Modellen skal bare vise hvad der er rubrikken, overskriften, brødtekst osv.
Skal også bruge en afsender og modtager annalyse model.
Den sidste model har jeg fået udleveret på hg. Den beskriver hvem afsenderen af en tekst er, og hvem modtageren er.
Hvis nogen ligger inde med nogen af de 2 modeller, så vil jeg gerne hvis det er muligt at få dem uploadet.
Hvis det er et problem at uploade dem nogen steder, så kan de ligges på min egen server ved henvendelse på pm eller mail. pokana (at) gmail.com
Annalyse modellerne skal bruges i aften- da jeg lige har opdaget min annalyse skal være klar til i morgen :)
Skal også bruge en afsender og modtager annalyse model.
Den sidste model har jeg fået udleveret på hg. Den beskriver hvem afsenderen af en tekst er, og hvem modtageren er.
Hvis nogen ligger inde med nogen af de 2 modeller, så vil jeg gerne hvis det er muligt at få dem uploadet.
Hvis det er et problem at uploade dem nogen steder, så kan de ligges på min egen server ved henvendelse på pm eller mail. pokana (at) gmail.com
Annalyse modellerne skal bruges i aften- da jeg lige har opdaget min annalyse skal være klar til i morgen :)
Jeg har fundet min sidste VOF rapport frem og har fundet et afsnit omkring kommunikationsmodellen - som vidst nok er den du søger.. Den findes her
Analysemodellen til en artikel kan jeg ikke lige huske men vender tilbage hvis jeg skulle komme i tanke om den..
edit:
Hvad angår analysemodel til artikel så fandt jeg lige dette link
Analysemodellen til en artikel kan jeg ikke lige huske men vender tilbage hvis jeg skulle komme i tanke om den..
edit:
Hvad angår analysemodel til artikel så fandt jeg lige dette link
Det år jeg var på HG var der folk der slet ikke afleverede eller kom til timerne. De fik alle relativt gode karakterer (Sammenlignet med deres indsats). Men det er da rart at se der er andre der knokler med lektierne natten inden aflevering :) Selv er jeg lige blevet færdig med to matematik opgaver, en til imorgen og en gammel en jeg skyldte.
Btw.: Hvad vil du gerne efter HG? Overvejer du at blive butiksbestyrer i Fona? :)
Btw.: Hvad vil du gerne efter HG? Overvejer du at blive butiksbestyrer i Fona? :)
Tak, den kunne godt bruges.
Vil gerne ud og erhverve mig noget mere erfaring efter min udd. og praktik. Jeg regner derfor med at ville ud og stå i butik i 2-3 år og så kunne jeg godt tænke mig at starte mit eget op.
Og nej, vil aldrig så meget som tænke på at arbejde i fona. Hvis jeg endelig skulle være der for at arbejde, ville jeg fortælle kunderne om måden vi håndterer reklamationer og hvordan vores opfattelse af købeloven er.
Vil gerne have en lidt mere forklarende analysemodel til en artikel hvis det er muligt.
Tak, den kunne godt bruges.
Vil gerne ud og erhverve mig noget mere erfaring efter min udd. og praktik. Jeg regner derfor med at ville ud og stå i butik i 2-3 år og så kunne jeg godt tænke mig at starte mit eget op.
Og nej, vil aldrig så meget som tænke på at arbejde i fona. Hvis jeg endelig skulle være der for at arbejde, ville jeg fortælle kunderne om måden vi håndterer reklamationer og hvordan vores opfattelse af købeloven er.
Vil gerne have en lidt mere forklarende analysemodel til en artikel hvis det er muligt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund