mboost-dp1

3G dongle til wifi router

Gå til bund
Gravatar #1 - Anakardian
30. maj 2013 19:32
I vores spejdergruppe er der et ønske om at få internet til løsning af diverse opgaver såsom administration, mail og vejrudsigter.

I den forbindelse ville det jo være nemt at bruge en usb dongle men det skulle gerne kunne bruges af forskellige computere og mobiltelefoner da en del løb efterhånden har en online del.

Jeg har fundet den her 3G-router. Det virker som den kan klare opgaven men har i nogen erfaring med noget lignende?

Umiddelbart ville vi parre den med det her abonnement fra Telia til 49 om måneden.
Kan i finde en billigere udgave et sted der stadig kan bruges sammen med en router?
Husk det skal være et erhvervsabonnement da vi desværre bliver betragtet som en virksomhed.
Gravatar #2 - Ronson ⅍
30. maj 2013 20:27
Hvorfor en router + 4G modem, når man kan få router med indbygget 4G-modem (telia sælger også dette)?
Gravatar #3 - Anakardian
31. maj 2013 04:19
Prisen er dog noget større efter hvad jeg kan se, noget i retning af et års forbrug.
Det betyder en hel del.
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. maj 2013 06:16

Hvorfor ikke 4G? Fordi manden efterspørger 3G RonRon!
Gravatar #5 - Anakardian
31. maj 2013 14:41
I bund og grund er det lige meget om det er 3 eller 4G. Prisen er det vigtigste.
Det skal ikke bruges til musik, spil eller video i stor stil.
Gravatar #6 - gramps
31. maj 2013 15:42
Jeg har haft problemer med et Level1 trådløst netkort, men det skyldtes at det ikke var undstøttet i Linux. Mens computeren kørte med Windows var der ingen problemer med ydelsen, dog skulle man bruge en speciel software til at finde netværk og forbinde til dem...
Gravatar #7 - BurningShadow
31. maj 2013 17:07

Hvad skal du give for den router?
Gravatar #8 - Anakardian
31. maj 2013 17:41
Edbpriser siger fra 170.
Lyder rimeligt billigt.
Gravatar #9 - BurningShadow
31. maj 2013 17:49

Ja, det er det også, så der var ikke noget alligevel :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login