mboost-dp1
3d printere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
For noget tid siden var der en der efterlyste en med en 3d printer.
Det lader til at der findes hjemmeside der tilbyder at formidle kontakt mellem dem med en 3d printer og dem der ønsker at få noget printet.
Det eneste krav som ejer af en 3d printer er at man er villig til at have den kørende.
En hurtig søgning viser at der er 14 printere til rådighed omkring København.
Hvis man har en 3d printer der bare samler støv var det måske en ide at melde sig til så dem der gerne vil have noget printet kan komme til.
Se mere her.
Det lader til at der findes hjemmeside der tilbyder at formidle kontakt mellem dem med en 3d printer og dem der ønsker at få noget printet.
Det eneste krav som ejer af en 3d printer er at man er villig til at have den kørende.
En hurtig søgning viser at der er 14 printere til rådighed omkring København.
Hvis man har en 3d printer der bare samler støv var det måske en ide at melde sig til så dem der gerne vil have noget printet kan komme til.
Se mere her.
Nu er der 18 printere i KBH området!
Hvor meget kan man selv bygge til sådan en 3D printer, hvis man altså har adgang til en printer?
Nu er der 18 printere i KBH området!
Hvor meget kan man selv bygge til sådan en 3D printer, hvis man altså har adgang til en printer?
BetaLyte (3) skrev:#2
Meget! http://reprap.org/wiki/RepRap
Hmm, det lyder meget interessant - det skal jeg vist lige undersøge nærmere :D
Azuria (4) skrev:Fed side, dog savner jeg at den viser alle printere på et givent kort udsnit der er tilmeldt.
Skulle undre mig, om der kun var printere i CPH, Odense og Aarhus?
Eller er det bare mig der ikke kan finde ud af at søge?
Nej, det er ikke kun dig - siden viser kun de 4 største byer i Danmark, hvilket imho er lidt ærgerligt. Du kan endda kun se Odense hvis du vælger Odense >_<
Mon det kan være noget med hvor der er nogen er har stillet en printer til rådighed?
Jeg kan ikke forestille mig at det kan være andet.
Jeg kan ikke forestille mig at det kan være andet.
På den anden side, når man vælger København dækker det fra Esbjerg til Halmstad.
Er det bare mig der er dårlig til geografi?
Er det bare mig der er dårlig til geografi?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.