mboost-dp1

3 prisstigning.

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
19. jan. 2007 16:15
Der er sikkert nogle som har hørt, at teleselskabet 3 sætter deres priser op med 75 % til 100 %! (se pristigningerne her:her)
For det første så har jeg ingen information fået, selvom jeg jævnligt læser Berlingske (som de åbenbart har annonceret det i) og BT og Ekstrabladet. Jeg har også lige fået en faktura hvorpå der intet står.. heller ikke i bruchures eller noget.

Nå men jeg sidder så på 3Blog, da jeg lige skulle ændre noget, da jeg ser at folk brokker sig gevaldigt over pristigningerne. Jeg smutter ind på mobildebat.dk og ser så at andre har fået store rabatter på abbonnement og sådan.

Jeg har længe haft 3, og er utrolig glade for dem (spar alt jeres lorte flame!), så ringer til kundeservice, for lige at høre hvad det er for noget, og sige at jeg egentlig også vil have rabat.

Istarten siger manden jeg blev stillet om til (i skal trykke 5=opsigelse) at der ikke er noget og gøre og de ikke kan ændre noget overhovedet, men lige pludselig ændre han opfattelse og tilbyder at sætte mit minimumsforbrug ned fra 199kr/mdr til 29kr/mdr...

Så fat knoglen og ring til 3's kundeservice (70313313) og klag :P
Gravatar #2 - buch
20. jan. 2007 13:07
Sådan en omgang lort!

Jeg er bundet til boost 399 de næste måneder!

Jeg er dog yderst træt af planet 3, specielt tv2 newz hvor der ikke skal ses mere end 3 min, så passer billed og lyd ikke sammen mere!
Gravatar #3 - MiniatureZeus
20. jan. 2007 14:49
har du ringet derind buch?

mht news, så virker min upåklageligt, dog er det synd det er i så lav kvalitet :(
Gravatar #4 - buch
22. jan. 2007 10:02
Var du bundet?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
22. jan. 2007 10:12
Nej, jeg er til sådan noget S/M halløj :P

men hvad mener du med bundet? Jeg har 2 måneder tilbage af bindingsperioden. Men har så fået de sidste to måneder til 29,- i stedet for 199,-
Gravatar #6 - buch
22. jan. 2007 10:15
Ja om du havde en bindingsperiode.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
22. jan. 2007 10:29
#6 buch
ja det havde jeg, indtil marts vist nok. Og var meget heldigt, for de sidste to regninger har, jeg betalt 50,- for ingenting (mit forbrug var kun på 150,-, men har skulle jo betale minimumsbeløbet på 199,-...)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login