mboost-dp1
Xbox RROD reparation uden for garanti
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver dette, men here goes.
Min xbox 360 fik for noget tid siden den såkaldte RROD for anden gang. Det skete på en så heldig dag som 3 dage efter den 3 årige garanti udløb. Jeg har så fået fortalt af en af mine kammerater, at Microsoft reparerer ens xbox gratis, hvis det er den "famøse" RROD der forårsager problemet, uafhængig af om garantien er udløbet eller ej. Er det sandt? Hvis ikke, hvor meget tager de så for en omgang reparation? Har læst at det er omkring de 600 kroner?
ZenN
Min xbox 360 fik for noget tid siden den såkaldte RROD for anden gang. Det skete på en så heldig dag som 3 dage efter den 3 årige garanti udløb. Jeg har så fået fortalt af en af mine kammerater, at Microsoft reparerer ens xbox gratis, hvis det er den "famøse" RROD der forårsager problemet, uafhængig af om garantien er udløbet eller ej. Er det sandt? Hvis ikke, hvor meget tager de så for en omgang reparation? Har læst at det er omkring de 600 kroner?
ZenN
Har du prøvet at kigge på xbox.com ? Der kan du jo logge ind og registrere din xbox og så ved at indtaste serienummeret kan du også se hvor længe der er garanti på og bestille reparation direkte på siden (har jeg selv gjort engang).
Ellers så prøv at kontakte Microsoft og spørge.
Ellers så prøv at kontakte Microsoft og spørge.
Du kan prøve håndklæde tricket hvis det er... En af mine kammarater havde held med at få en xbox fikset på den måde (Og den har indtil videre kørt fint i seks måneder)
Glemte linket og jeg kan af en eller anden grund ikke redigere mit indlæg
http://www.gametrailers.com/user-movie/xbox-360-rr...
http://www.gametrailers.com/user-movie/xbox-360-rr...
Har gjort det rigtig mange gange. Den har virket mellem 2-6 timer, og så er den holdt op med at virke igen. Og den begyndte til sidst med at slukke af sig selv, når den blev varm inde i håndklædet, så jeg undlod at gøre det. Frygter sgu lidt at den bliver helt grillet i sidste ende.
Har gjort det rigtig mange gange. Den har virket mellem 2-6 timer, og så er den holdt op med at virke igen. Og den begyndte til sidst med at slukke af sig selv, når den blev varm inde i håndklædet, så jeg undlod at gøre det. Frygter sgu lidt at den bliver helt grillet i sidste ende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.