mboost-dp1
WoW-Not enough RAM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejza allesammen jeg har et lille prob da min pc'er ikke gider mere af endnu mærkelige grunde måtte jeg blive nød til at installere WoW på min mors bærbar eller rettere sagt prøve for den første besked jeg får er at der ikke er nok RAM. Men nu til det egentlige spørgsmål muttis pc'er har kun 504RAM men spillets minimum req er 512RAM men er de 8RAM virkelige så vigtige???
Håber at det er lige meget men tror det ikke:(
Hvis spillet er skrevet sådan at det ikke vil starte op uden 512MB RAM, så er der ikke rigtigt noget du kan gøre ved det, andet end at tilføje mere RAM til maskinen.
Det er selvfølgelig ærgeligt hvis det er sådan, men Blizzard har nok aldrig tænkt på at nogle computere bruger noget af RAM'en til grafikkortet og derfor ikke har lige nøjagtigt 512MB.
Det er selvfølgelig ærgeligt hvis det er sådan, men Blizzard har nok aldrig tænkt på at nogle computere bruger noget af RAM'en til grafikkortet og derfor ikke har lige nøjagtigt 512MB.
Andens999 (1) skrev:Hejza allesammen jeg har et lille prob da min pc'er ikke gider mere af endnu mærkelige grunde måtte jeg blive nød til at installere WoW på min mors bærbar eller rettere sagt prøve for den første besked jeg får er at der ikke er nok RAM. Men nu til det egentlige spørgsmål muttis pc'er har kun 504RAM men spillets minimum req er 512RAM men er de 8RAM virkelige så vigtige???
Det originale WoW kræver 512 mb ram, men hvis du skal havde installeret de sidste nye expansions er dette krav blevet løftet til 1 GB. Jeg sidder lige pt selv og kigger på min WoW process, og kan se den tager 1.7 GB ram alene nu.
...desuden så vil jeg ikke regne med at du kan få ret god grafik ud af det med et onboard grafikkort, så jeg ville ikke spendere penge på mere RAM, kun for at kunne spille WOW på den.
Andens999 (5) skrev:#4: plazm
Jo kan faktisk godt installere det men til hvilken nytte?
Men nu var det ikke lige min grammatik jeg spurgte indtil vel???
The fun never stops:D
Nu var det faktisk heller ikk grammatiken jeg valgte at kommentere på :) Jeg er ikk for skarp til det der sprog selv, men mere det at du blev nødt til at installere det, der er fantastisk vejr udenfor ;)
plazm (10) skrev:Andens999 (5) skrev:#4: plazm
Jo kan faktisk godt installere det men til hvilken nytte?
Men nu var det ikke lige min grammatik jeg spurgte indtil vel???
The fun never stops:D
Nu var det faktisk heller ikk grammatiken jeg valgte at kommentere på :) Jeg er ikk for skarp til det der sprog selv, men mere det at du blev nødt til at installere det, der er fantastisk vejr udenfor ;)
Ja okay godt vejr igen sømand:D
Men lige til allesammen tak for det fantastiske support tror sgu den står på en ny pc'er:)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.