mboost-dp1

Windows 7 og Norton 360 3.0 .. Hjælp (:

Gå til bund
Gravatar #1 - Gjesing
29. jan. 2010 12:21
Igår købte jeg mig in ny bærbar med windows 7 premium på og norton 360 3.0 ved siden af.
Promlemet er at norton ikke ligefrem virker, det virkede fint da jeg lige havde installeret det, men efter min computer havde været slukket nægtede det simpelthen at køre igen, så jeg geninstallerede norton.. så virkede det sørme igen .. indtil jeg så havde haft computeren slukket, så var problemet atter opstået? .. Liveupdate bliver også ved med at sige et den nyeste version af 360 er klar, men når jeg så klikker "opdatere mig" så skriver den "du har allerede den nyester version" .. Jeg er meget meget forvirret :/

- Gjesing :)
Gravatar #2 - XorpiZ
29. jan. 2010 12:23
Afinstaller Norton og brug en anden av-scanner.
Gravatar #3 - vandfarve
29. jan. 2010 12:24
Mit bedste råd vil være, desværre, at afskrive dit køb og finde et gratis alternativ i stedet.

Norton har godt nok oppet sig siden de ældre programmer, men jeg vil stadig ikke anbefale det, da der findes masser af gratis programmer, der gør arbejdet bedre end Norton.

AVG og Avast er gode bud.
Gravatar #4 - Gjesing
29. jan. 2010 12:30
Okey, #3 du skulle ikke evt. være i stand til at give mig et link til Avast? ;p .. for der er en del at vælger derinde :o
Gravatar #5 - vandfarve
29. jan. 2010 12:47
Gjesing (4) skrev:
Okey, #3 du skulle ikke evt. være i stand til at give mig et link til Avast? ;p .. for der er en del at vælger derinde :o

Jo, selvfølgelig! Jeg bruger selv Avast og kan selvfølgelig anbefale det på den baggrund, men når bølgerne går højt på Newz.dk, så kan man måske identificere 5-6 gratis alternativer, der som minimum er på højde med Norton og reelt nok er bedre.

Vent dog gerne til at høre de andres bud, men under alle omstændigheder kan Avast skaffes her.
Gravatar #6 - Thalion
29. jan. 2010 14:02
Hvis du vil bruge Norton, hvordan har du så installeret det?

Det skal installeres med administrator rettigheder, dette gøres ved at højreklikke på setup filen og vælge kør som administrator.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login