mboost-dp1

Windows 7-64 staller ved Welcome

Gå til bund
Gravatar #1 - Tumleren
23. apr. 2010 13:12
Heysan

Min computer gider ikke rigtig starte op i dag - Den booter normalt indtil den kommer til Welcome-screen, som den normalt bare tager et par sekunder om at komme gennem, men nu står den bare og kører indtil computeren bliver genstartet.

Jeg prøvede at starte i Safe Mode og fjerne nogle ting fra startup i msconfig, og så kom den da i det mindste forbi Welcome efter 5 minutter, men så stod den bare og gav mig en fin sort skærm.

Såeh.. Hjælp?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [3695428936]
23. apr. 2010 13:15
hm drivers..

Chkdsk /r
:3
Gravatar #3 - Tumleren
23. apr. 2010 13:19
Der er bare ikke rigtig blevet installeret noget nyt eller opdateret noget som helst, ellers havde jeg i det mindste en mistanke om hvad det kunne være.. No such luck desværre
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3695428936]
23. apr. 2010 13:24
hvis det er fuldstændig uprovokeret og spontant er det måske harddisken :) så frem med Chkdsk kommandoen. Start i fejlsikret tilstand og kør chkdsk /r og sig ja til check ved opstart.

GL
Gravatar #5 - Tumleren
23. apr. 2010 16:43
Jeg kørte det faktisk lige efter jeg skrev #3, hvorefter jeg faldt i søvn på sengen fordi det tog så lang tid.
Vågnede så op her for lidt siden og så stod den bare og ventede på mig - fornemt!
Så jeg ved ikke om der var noget den fik fikset, men den virker da, og det er vel det vigtigste
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login