mboost-dp1
Win7 ikon preview
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er der nogle her der ved hvordan man ændre Windows 7's ikon previews, så de kommer hurtigere op, og forsvinder så snart man flytter musen væk fra ikonen? Eks. af ikon preview
Gå ind i "Registry Editor" og navigér til "HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse", hvorfra du skal modificere på "MouseHoverTime", som har standardværdien "400", som du blot sætter på "0". Og derefter skal du logge ud og ind igen.
Klik her for at sige tak.
Klik her for at sige tak.
Lige nu benytter jeg Ubuntu. Men jeg lagde mærke til, at jeg havde sagt en forkert ting. Du skulle ikke have skrevet "0", men "1" istedet.
Men i stedet for at bruge Registry Tweaks, så kan du benytte et hurtigt værktøj, der hedder "Taskbar Thumbnail Tweaker": http://www.thewindowsclub.com/taskbar-thumbnail-tw...
Og hvis det ikke hjælper dig særlig effektivt, så prøv at gå ned i "Start" og skriv "systempropertiesperformance", hvilket du åbner, og så skal derfra skal fjerne et flueben ved tredje valgmulighed, hvor der står noget i retningen af "Animations in taskbar and Start Menu".
Og jeg glemte, at du istedet for at logge ind og ud, kan benytte disse kommandoer for at genstarte "Desktop Window Manager":
Men i stedet for at bruge Registry Tweaks, så kan du benytte et hurtigt værktøj, der hedder "Taskbar Thumbnail Tweaker": http://www.thewindowsclub.com/taskbar-thumbnail-tw...
Og hvis det ikke hjælper dig særlig effektivt, så prøv at gå ned i "Start" og skriv "systempropertiesperformance", hvilket du åbner, og så skal derfra skal fjerne et flueben ved tredje valgmulighed, hvor der står noget i retningen af "Animations in taskbar and Start Menu".
Og jeg glemte, at du istedet for at logge ind og ud, kan benytte disse kommandoer for at genstarte "Desktop Window Manager":
net stop uxsms
net start uxsms
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.