mboost-dp1
Wii "Disc could not be read"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej, jeg har været udsat for et lille problem med min Nintendo Wii.
Jeg fik her til jul en Wii af mine forældre, som vi så fik "cracket" så den kunne spille spil fra Østen "Kina, Thailand, Japan, Indien osv..
Siden jul år 2009, har jeg ikke opdateret Wii'en pga at det ville fjerne det crack der er lavet på den, nu har jeg så det problem at med hver eneste ene Spil disk jeg sætter i den, får jeg meddelelsen "The disc could not be read, please read the Wii information book"... Blablabla, Det gælder jo ikke når den er cracket, så er der nogen der ved hvad der skal gøres ved den?
Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg er blevet en haj til NFS, - På forhånd tak, og jeg håber skam på nogle seriøse svar! :-)
Jeg fik her til jul en Wii af mine forældre, som vi så fik "cracket" så den kunne spille spil fra Østen "Kina, Thailand, Japan, Indien osv..
Siden jul år 2009, har jeg ikke opdateret Wii'en pga at det ville fjerne det crack der er lavet på den, nu har jeg så det problem at med hver eneste ene Spil disk jeg sætter i den, får jeg meddelelsen "The disc could not be read, please read the Wii information book"... Blablabla, Det gælder jo ikke når den er cracket, så er der nogen der ved hvad der skal gøres ved den?
Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg er blevet en haj til NFS, - På forhånd tak, og jeg håber skam på nogle seriøse svar! :-)
Okay har lige prøvet det Jakob..
Jeg startede med at vende Wii'en på hovedet, så fik jeg lov til at komme ind i spillet, og spille i ca 2 minutter, så gjorde den det igen.. Så imens der stod meddelelsen trykkede jeg Eject så cd'en kom ud, og satte den i igen, samtidig vendt jeg Wii''en fra at stå på hovedet til at ligge på den ene side, så fik jeg lov at spille i 1 minut før den igen sagde fejl.. Kan det virkelig være rigtigt at jeg bliver nødt til at gøre det hele tiden før at den virker???
Jeg startede med at vende Wii'en på hovedet, så fik jeg lov til at komme ind i spillet, og spille i ca 2 minutter, så gjorde den det igen.. Så imens der stod meddelelsen trykkede jeg Eject så cd'en kom ud, og satte den i igen, samtidig vendt jeg Wii''en fra at stå på hovedet til at ligge på den ene side, så fik jeg lov at spille i 1 minut før den igen sagde fejl.. Kan det virkelig være rigtigt at jeg bliver nødt til at gøre det hele tiden før at den virker???
Joachim94 (4) skrev:Sissy - Nej det er ikke de rigtige disk's jeg bruger, det er kopier af spil, som er købt i kina af min mor...
Hvis det er kopier, hvorfor så betale for dem? Skal du endeligt anvende kopieret software, så kunne du ligeså godt have hentet dem selv, og smidt dem på en harddisk.
OT:
Noget andet er. Checker konsolspil idag ikke versions nummeret på konsollens firmware, og nægter at starte hvis den ikke er op til date (Baseret på det versionsnummer spillet blev lavet til)?
Synes jeg har oplevet nogle gange at et spil har bedt mig opdatere min konsol. Både på PS3 og Wii. På Wii har jeg endda oplevet at de inkluderer firmware opdateringen, så internet adgang ikke er nødvendig.
At dette sikkert også nemt kan fixes med et hack tvivler jeg dog ikke på, men så skal hacket vel læses ind inden spillet læses ind?
Det kunne tænkes at problemet kunne afhjælpes af at opgradere til seneste version af HackMii (v.0.7).
http://hackmii.com/2010/07/hackmii-installer-v0-7/
Vær dog 100% sikker på hvad du gør, for gør du noget forkert, eller laver antagelser, er der meget stor chance for at du ender med en bricked Wi.
http://hackmii.com/2010/07/hackmii-installer-v0-7/
Vær dog 100% sikker på hvad du gør, for gør du noget forkert, eller laver antagelser, er der meget stor chance for at du ender med en bricked Wi.
DiZaster (6) skrev:At dette sikkert også nemt kan fixes med et hack tvivler jeg dog ikke på, men så skal hacket vel læses ind inden spillet læses ind?
På Wii udskifter man IOS'erne, så de ikke bliver opdateret af spillene. Sådan ca. Tror jeg nok.
harddisk > optisk medie
Joachim94 (1) skrev:som vi så fik "cracket"
You just lost me kid.
Jeg er skuffet over at så mange herinde hjælper en bandit ;P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.