mboost-dp1
Unifying Reciever
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej Newz'er
Jeg har fået en Performance Mouse MX i julegave, og jeg har smidt den unifying reciever væk som kom med den. Jeg har søgt og søgt og søgt uden at finde et sted at købe en ny. Jeg har også forsøgt at finde en mailadresse på www.logitech.dk men kunne intet finde. Så hvis der er nogle der kan finde en side hvor man kan købe sådan en, eller en mailadresse til logitech vil jeg blive meget glad.
Mvh.
Wraith
Jeg har fået en Performance Mouse MX i julegave, og jeg har smidt den unifying reciever væk som kom med den. Jeg har søgt og søgt og søgt uden at finde et sted at købe en ny. Jeg har også forsøgt at finde en mailadresse på www.logitech.dk men kunne intet finde. Så hvis der er nogle der kan finde en side hvor man kan købe sådan en, eller en mailadresse til logitech vil jeg blive meget glad.
Mvh.
Wraith
Nu ikke for at håne din intelligens, men ebay.co.uk er britisk, hvilket er europæisk. Mange ting kan altså købes inden for EU (dog ikke omtalte genstand).
Nu ikke for at håne din intelligens, men ebay.co.uk er britisk, hvilket er europæisk. Mange ting kan altså købes inden for EU (dog ikke omtalte genstand).
Efter 10 sekunder på Logitechs hjemmeside:
Butikken med reservedele
og
Telefonnumre til Logitechs support og e-handel
Seriøst, det tog mig ca. 5 klik på deres hjemmeside at finde frem til det der... og hvorfor skal det være en e-mail? Ejer du ikke en telefon? Så installer Skype :P
Butikken med reservedele
og
Seriøst, det tog mig ca. 5 klik på deres hjemmeside at finde frem til det der... og hvorfor skal det være en e-mail? Ejer du ikke en telefon? Så installer Skype :P
The-Lone-Gunman (7) skrev:Efter 10 sekunder på Logitechs hjemmeside:
Butikken med reservedele
og
Jeg har haft fundet den der reservedelsbutik, men har simpelthen ikke kunne finde den her på det sidste... og jeg HADER at snakke i telefon... jeg synes det er så svært at vide om de forstår en..
Ah, pokkers.fidomuh (11) skrev:#10
Jada, du skal bare betale for den. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.