mboost-dp1

Unifying Reciever

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
29. jan. 2010 19:36
Hej Newz'er
Jeg har fået en Performance Mouse MX i julegave, og jeg har smidt den unifying reciever væk som kom med den. Jeg har søgt og søgt og søgt uden at finde et sted at købe en ny. Jeg har også forsøgt at finde en mailadresse på www.logitech.dk men kunne intet finde. Så hvis der er nogle der kan finde en side hvor man kan købe sådan en, eller en mailadresse til logitech vil jeg blive meget glad.

Mvh.
Wraith
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
29. jan. 2010 19:42
Har ikke en liggende, men de kan skaffes på Ebay
Gravatar #3 - Wraith
29. jan. 2010 19:58
Jeg foretrækker danske/europæiske sider... men i den yderste nødvendighed vil jeg købe den på ebay.
Gravatar #4 - Daniel-Dane
29. jan. 2010 21:33
Nu ikke for at håne din intelligens, men ebay.co.uk er britisk, hvilket er europæisk. Mange ting kan altså købes inden for EU (dog ikke omtalte genstand).
Gravatar #5 - Wraith
29. jan. 2010 21:36
@4
Det ved jeg godt.. jeg lagde bare mærke til at den kom fra Kina.. og det har jeg ikke lige den helt store fidus til...
Gravatar #6 - Wraith
31. jan. 2010 18:06
Bump
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
31. jan. 2010 18:29
Efter 10 sekunder på Logitechs hjemmeside:

Butikken med reservedele

og

Telefonnumre til Logitechs support og e-handel

Seriøst, det tog mig ca. 5 klik på deres hjemmeside at finde frem til det der... og hvorfor skal det være en e-mail? Ejer du ikke en telefon? Så installer Skype :P
Gravatar #8 - Wraith
31. jan. 2010 18:33
The-Lone-Gunman (7) skrev:
Efter 10 sekunder på Logitechs hjemmeside:

Butikken med reservedele

og

Telefonnumre til Logitechs support og e-handel

Seriøst, det tog mig ca. 5 klik på deres hjemmeside at finde frem til det der... og hvorfor skal det være en e-mail? Ejer du ikke en telefon? Så installer Skype :P

Jeg har haft fundet den der reservedelsbutik, men har simpelthen ikke kunne finde den her på det sidste... og jeg HADER at snakke i telefon... jeg synes det er så svært at vide om de forstår en..
Gravatar #9 - fidomuh
31. jan. 2010 19:09

Det er Logitech.. Deres support er fin-fin, omend deres ansatte er lidt tungnemme.
Reservedele er nemme at faa, de koster bare :)
Gravatar #10 - Wraith
31. jan. 2010 19:33
fidomuh (9) skrev:

Det er Logitech.. Deres support er fin-fin, omend deres ansatte er lidt tungnemme.
Reservedele er nemme at faa, de koster bare :)

Så det er muligt at få en unifying tror du?
Gravatar #11 - fidomuh
31. jan. 2010 19:40

Jada, du skal bare betale for den. :)
Gravatar #12 - Daniel-Dane
31. jan. 2010 20:05
fidomuh (11) skrev:

Jada, du skal bare betale for den. :)
Ah, pokkers.
Gravatar #13 - Wraith
31. jan. 2010 20:11
hehe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login