mboost-dp1

umuligt at åbne nogen spil efter formatering

Gå til bund
Gravatar #1 - prinshardcore
1. maj 2010 11:48
efter jeg har formateret mit h-drev, og geninstalleret windows 7, kan jeg ikke åbne nogen tidligere installerede spil (mine spil ligger på mit g-drev).. der står at jeg mangler nogle dll-filer, men hvis jeg indsætter de matchene filer i system32, står der at jeg allerede har dem.

Er jeg nødsaget til at geninstallere alle mine spil, eller er der nogen der kan nogle tricks? :)
Gravatar #2 - ajust
1. maj 2010 12:06
Måske kan du køre en "repair"-installation, så du ikke behøves at geninstallere dem helt forfra. Hvis ikke, er du nok desværre nødt til bare at geninstallere dem. Andre løsninger er simpelthen noget bøvl, hvis hver eneste spil mangler en 3-4 filer der skal ind i underlige windows mapper rundt omkring, og så ender det med at være nemmest bare at installere dem igen. Det er jo heller ikke kun filer, spillene mangler. Hele din registreringsdatabase er også slettet. Generelt er det en god ide at geninstallere alle dine programmer og spil efter en windowsinstallation, for at være sikker på, at de virker ordentligt.
Gravatar #3 - kimx
1. maj 2010 12:43

Jeg plejer bare at installerer ovenpå, typisk så beholder den så bare alle filerne og laver alt det der mangler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login