mboost-dp1
Trådløst internet m. USB pen ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey folks
Sidder og skal på nettet med min stationære computer, som ikke har trådløst internet, så overvejer muligheden for en USB-pen. Så ville høre om der er nogen der har erfaring med et godt produkt som jeg kan bruge? Signalet skal kunne gå igennem 1 væg + 1 skab for at komme til routeren, og stadig være stærkt nok til at jeg kan game derpå. Og så må det gerne være så billigt som muligt :D
- Nklj
Sidder og skal på nettet med min stationære computer, som ikke har trådløst internet, så overvejer muligheden for en USB-pen. Så ville høre om der er nogen der har erfaring med et godt produkt som jeg kan bruge? Signalet skal kunne gå igennem 1 væg + 1 skab for at komme til routeren, og stadig være stærkt nok til at jeg kan game derpå. Og så må det gerne være så billigt som muligt :D
- Nklj
Jeg købte bare den billigste jeg kunne finde i Elgiganten da jeg købte min. Den virker upåklageligt.
Jeg tror det er denne, men du kan sikkert finde billigere på EDB priser.
Jeg tror det er denne, men du kan sikkert finde billigere på EDB priser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.