mboost-dp1

Steam finder kun highping servers

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
15. apr. 2010 19:39
Hej

Jeg nyder ofte et spil Kawnter Strajk 1,6.

Men når jeg leder efter public servers over steam, kommer der næsten kun servers med ping 60-80, selv om jeg ved, at der findes MASSER af danske servers, med max 20 i ping. De servers der kommer frem er oftest fra østeuropa. Hverken svenske, tyske, norske eller danske kommer frem.

Og det er selv om jeg er på trådløs/kablet.

20/2mbit Win7
Gravatar #2 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:41
Er du kommet til at sætte filter på i din søgning?
Gravatar #3 - jeldtoft
15. apr. 2010 19:49
Nein
Gravatar #4 - Colapusheren
15. apr. 2010 19:50
Virker lidt underligt så .. Prøv alligevel at tjekke, at "Filter settings" er sat til at søge i Europa ..
Gravatar #5 - jeldtoft
15. apr. 2010 20:02
Gravatar #6 - Colapusheren
15. apr. 2010 20:10
Og hvis du sætter "Europe" på finder den slet ingen?
Gravatar #7 - jeldtoft
15. apr. 2010 20:16
Jo. Der kommer en masse. Det er meget random, om den finder 30 eller 100. Men de er stadig fra rusland og så videre.

Hvordan ser din MasterServers.vdf ud? Den ligger her x:\x\Steam\config
Gravatar #8 - Colapusheren
15. apr. 2010 20:20
Der står kun lidt omkring autologin mm. .. Intet serverrelevant.

Du må skrue ned for pr0ndownloads :P
Gravatar #9 - xXgmzorXx
19. apr. 2010 05:19

Jeg tror jeg havde det samme problem for længe siden.. Den fandt så kun ca. 15-30 servers fra samme land/host.
Du skal bare vente en uge eller to, så går det nok væk som det gjorde ved mig..
Gravatar #10 - qwest
19. apr. 2010 11:18
Jeg kan se dine "BrutalCS.nu" servere ligger langt over den ping jeg har fra dem.. vedhæfter lige min steam serversigt, så du kan se at din ping til samme server ligger ca. 90ms over hvad min ligger på, og min placering er skam også DK :)

http://i42.tinypic.com/2cs6quf.jpg

Har du evt. prøvet at se om nogle processer ligger og tager din upload/download, evt. scanne for virus/malware osv osv... det lader måske til der ligger et program og tager din upload/download .. evt, kunne måske være noget torrent program eller noget andet.
Gravatar #11 - qwest
19. apr. 2010 11:38
Ellers prøv at slet filen: C:\Valve\Steam\config\serverbrowser.vdf og genstart steam.
Dette vil dog slette alle dine favoritservere, osv.
Men det er da værd at prøve.
Gravatar #12 - jeldtoft
19. apr. 2010 12:55
#10 Ja noget andet er, at serverbrowseren ikke viser korrekt ping. Når jeg joiner dem er de langt under det, serverbrowseren viser.

Min computer er clean. Og bruger ikke torrents. Der er ikke noget der bruger netværket.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login