mboost-dp1
Steam finder kun highping servers
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg nyder ofte et spil Kawnter Strajk 1,6.
Men når jeg leder efter public servers over steam, kommer der næsten kun servers med ping 60-80, selv om jeg ved, at der findes MASSER af danske servers, med max 20 i ping. De servers der kommer frem er oftest fra østeuropa. Hverken svenske, tyske, norske eller danske kommer frem.
Og det er selv om jeg er på trådløs/kablet.
20/2mbit Win7
Jeg nyder ofte et spil Kawnter Strajk 1,6.
Men når jeg leder efter public servers over steam, kommer der næsten kun servers med ping 60-80, selv om jeg ved, at der findes MASSER af danske servers, med max 20 i ping. De servers der kommer frem er oftest fra østeuropa. Hverken svenske, tyske, norske eller danske kommer frem.
Og det er selv om jeg er på trådløs/kablet.
20/2mbit Win7
Virker lidt underligt så .. Prøv alligevel at tjekke, at "Filter settings" er sat til at søge i Europa ..
Der står kun lidt omkring autologin mm. .. Intet serverrelevant.
Du må skrue ned for pr0ndownloads :P
Du må skrue ned for pr0ndownloads :P
Jeg kan se dine "BrutalCS.nu" servere ligger langt over den ping jeg har fra dem.. vedhæfter lige min steam serversigt, så du kan se at din ping til samme server ligger ca. 90ms over hvad min ligger på, og min placering er skam også DK :)
http://i42.tinypic.com/2cs6quf.jpg
Har du evt. prøvet at se om nogle processer ligger og tager din upload/download, evt. scanne for virus/malware osv osv... det lader måske til der ligger et program og tager din upload/download .. evt, kunne måske være noget torrent program eller noget andet.
http://i42.tinypic.com/2cs6quf.jpg
Har du evt. prøvet at se om nogle processer ligger og tager din upload/download, evt. scanne for virus/malware osv osv... det lader måske til der ligger et program og tager din upload/download .. evt, kunne måske være noget torrent program eller noget andet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.