mboost-dp1
Shutdown via RDP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hilfe!
Jeg sad og arbejdede på en server (der står 80 km væk) via remote desktop.. pludselig frøs den, og nu kan jeg ikke logge ind igen. Den svarer på ping og jeg kan telnette til RDP-porten, men jeg kan ikke komme ind med en RDP-klient.
Kan man genstarte en server på en eller anden måde?
Jeg har prøvet med shutdown, men den siger, at netværksnavnet ikke eksisterer :<
Kender i et godt fif?
Jeg har adgang til en Win2k3 og en Win2k8 server - serveren der skal lukkes ned er en Win2k3.
Jeg sad og arbejdede på en server (der står 80 km væk) via remote desktop.. pludselig frøs den, og nu kan jeg ikke logge ind igen. Den svarer på ping og jeg kan telnette til RDP-porten, men jeg kan ikke komme ind med en RDP-klient.
Kan man genstarte en server på en eller anden måde?
Jeg har prøvet med shutdown, men den siger, at netværksnavnet ikke eksisterer :<
Kender i et godt fif?
Jeg har adgang til en Win2k3 og en Win2k8 server - serveren der skal lukkes ned er en Win2k3.
den ville ikke godkende shutdown-kommandoer. Eller, det ville den måske, men den genstartede ihvf. ikke.
Det endte nu også med, at jeg måtte afsted til Sønderborg kl. 21 og så ellers hygge mig med serveren onsite. Det er skønt at komme hjem kl. 1 igen og vide, at man lige har haft fire interesse-timer :<
Det endte nu også med, at jeg måtte afsted til Sønderborg kl. 21 og så ellers hygge mig med serveren onsite. Det er skønt at komme hjem kl. 1 igen og vide, at man lige har haft fire interesse-timer :<
ZiN (8) skrev:#7: Med lidt fusk kan alt lade sig gøre ;-)
Sandt nok, men det havde jeg ikke tid til. Så hellere køre en god lang tur og få lidt kørselsgodtgørelse ud af det.
At folk så har fået den opfattelse, at _jeg_ crashede serveren og derfor har mobbet mig hele dagen, må jeg jo så leve med :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.