mboost-dp1
Serier til ferien
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hornblower, Band of brothers, Two and a half men, Cheers.
Hellsing anime'en er også god. men fås svjv ved ikke til region 2
Hellsing anime'en er også god. men fås svjv ved ikke til region 2
Skal sige at mange vil sætte Hornblower ind på den kedelige liste. Men den er intilligent og veludført. <3
The Paciffic (10 afsnit - 2. Verdenskrig med fokus på kampen mod Japan)
Stargate (SG1, Atlantis, Universe - Sci Fi med masser af timers underholdning)
That '70s Show (comedy)
The Simpsons (tegnefilm)
Futurama (tegnefilm)
The Boondocks (tegnefilm med masser af fokus på racisme i USA)
og en masse serier der allerede er nævnt
Stargate (SG1, Atlantis, Universe - Sci Fi med masser af timers underholdning)
That '70s Show (comedy)
The Simpsons (tegnefilm)
Futurama (tegnefilm)
The Boondocks (tegnefilm med masser af fokus på racisme i USA)
og en masse serier der allerede er nævnt
#9 Hvis du mener den første serie, http://www.imdb.com/title/tt0325547/ så kan man godt få den i R2. De havde dem vist engang i Stereo Studio, men har ikke set dem i lang tid, så måske kan man ikke få dem mere? Hvis du til gengæld mener OVA-serien (som jeg har hørt skulle være bedre), så kan den vist ikke fås i R2, nej. Axelmusic har mange serier i R1 hvis ens dvd-afspiller er så frejdig.
Mit bud:
Lost
.. Det var bare en joke..
Mit bud:
Lost
.. Det var bare en joke..
Hereoes - Lidt skidt serien tabte sporet så meget af den blev nedlagt. Men der er stadig 5 fede sæsoner af den som er værd at se.
Cloud02 (20) skrev:Hvis du aldrig fik set Prison Break kan jeg anbefale dig at se sæson 1. Men ikke de resterende sæsoner.
Fik set 1 og 2 men er ganske enig i at 1 er klart det bedste, går stejlt ned ad bakke derfra...
Tak for alle de mange input, er stadig igang med The Office, så kan ikke sige om de var noget for mig eller ej endnu. :D
Kan også stærkt anbefale Eureka fra syfy. Den er ret underholdene og nogle gode historier.
De er netop startet på sæson fire.
De er netop startet på sæson fire.
Hvis vi tager dem fra en ende:
American Dad!
Behøver jeg at sige mere :-)
Better Off Ted
Super underholdning, blev desværre axed alt for tidligt...
Chuck
Bliver, i mine øjne, bedre og bedre.. Sidereel havde en afstemning om hvilken serie folk glædede sig mest til at se næste sæson af. Chuck kom ind et godt stykke over sidste sæson af Lost. Og det var før sæsonen startede...
Eureka
Dejlig skæv humor, og så samtidig et genialt setting...
Fringe
Som nævnt tidligere, så sparker 2. sæson virkelig gang i den..
Futurama
6. afsnit af 6. sæson er lige blevet vist i forgårs..
Lost
Hvis du ikke har set den, så er den det værd. Solid underholdning som forstår at holde et langvarigt plot kørende på fornuftig hvis...
Psych
God drengerøvs humor for folk med hang til barnlige jokes og referencer til obskure film og serier fra 80'erne...
Stargate Universe
Hva skal jeg sige.. Bare se den :-)
True Blood har du nævnt, men syntes lige at jeg ville nævne den og Dexter en gang til. Det fortjener de..
V (Reimagined Series)
Nyfortolkning af den gamle serie fra 80'erne.. Meget interresant indtil videre..
Det var lige hvad jeg kan komme i tanke om af serier der kører pt. Ellers er der altid serier som SG1, SG-Atlantis og Startrek (TOS, Next Gen, Voyager, DS9, Enterprise..
American Dad!
Behøver jeg at sige mere :-)
Better Off Ted
Super underholdning, blev desværre axed alt for tidligt...
Chuck
Bliver, i mine øjne, bedre og bedre.. Sidereel havde en afstemning om hvilken serie folk glædede sig mest til at se næste sæson af. Chuck kom ind et godt stykke over sidste sæson af Lost. Og det var før sæsonen startede...
Eureka
Dejlig skæv humor, og så samtidig et genialt setting...
Fringe
Som nævnt tidligere, så sparker 2. sæson virkelig gang i den..
Futurama
6. afsnit af 6. sæson er lige blevet vist i forgårs..
Lost
Hvis du ikke har set den, så er den det værd. Solid underholdning som forstår at holde et langvarigt plot kørende på fornuftig hvis...
Psych
God drengerøvs humor for folk med hang til barnlige jokes og referencer til obskure film og serier fra 80'erne...
Stargate Universe
Hva skal jeg sige.. Bare se den :-)
True Blood har du nævnt, men syntes lige at jeg ville nævne den og Dexter en gang til. Det fortjener de..
V (Reimagined Series)
Nyfortolkning af den gamle serie fra 80'erne.. Meget interresant indtil videre..
Det var lige hvad jeg kan komme i tanke om af serier der kører pt. Ellers er der altid serier som SG1, SG-Atlantis og Startrek (TOS, Next Gen, Voyager, DS9, Enterprise..
Jeg kan anbefale Haven, det er en nystartet serie, der kan minde lidt om Eureka. Den omhandler en Lokal betjent og en tilkommen FBI agent i en lille by, hvor der sker mærkelige ting.
The Black Adder (uden tvivl det bedste Rowan Atkinson har lavet).
Burn Notice (det kan godt virke meget plat og kliché-agtigt, men man vænner sig til det. Kan især ses når man er bagfuld og drikker videre, mens der kører et spil i ~800X600 og burn notice på resten af skærmen)
.
Penn and Teller: Bullshit er underholdende.
Family Guy (Den bedste TV-tegneserie nogensinde, man skal lige vende sig til figurerne og den til tider meget stenede humor).
Desperate Housewives (En milf-fest uden lige, fap fap fap).
Louis Theroux's dokumentarprogrammer er også interessante, her kan nævnes: Black Nationalism, Nazi Pop Twins, The Most Hated Family In America, Survivalists og mange flere.
Metalocalypse (Et eksremt populært dødsmetalband med lige så mange penge som microsoft + coca cola + abba X 10K, sæson 3 er især fed) (tegnefilm).
Og selvsølgelig Sealab 2021
Burn Notice (det kan godt virke meget plat og kliché-agtigt, men man vænner sig til det. Kan især ses når man er bagfuld og drikker videre, mens der kører et spil i ~800X600 og burn notice på resten af skærmen)
.
Penn and Teller: Bullshit er underholdende.
Family Guy (Den bedste TV-tegneserie nogensinde, man skal lige vende sig til figurerne og den til tider meget stenede humor).
Desperate Housewives (En milf-fest uden lige, fap fap fap).
Louis Theroux's dokumentarprogrammer er også interessante, her kan nævnes: Black Nationalism, Nazi Pop Twins, The Most Hated Family In America, Survivalists og mange flere.
Metalocalypse (Et eksremt populært dødsmetalband med lige så mange penge som microsoft + coca cola + abba X 10K, sæson 3 er især fed) (tegnefilm).
Og selvsølgelig Sealab 2021
holmen (27) skrev:The Black Adder (uden tvivl det bedste Rowan Atkinson har lavet).
+1 det er genialt
... eller også kunne du se serien:
OZ (1997)
Den er syg, og handler om indsatte i et specielt fængsel.
Skaberen bag serien var heller ikke normal:
... eller også kunne du se serien:
OZ (1997)
Den er syg, og handler om indsatte i et specielt fængsel.
Skaberen bag serien var heller ikke normal:
Some cast members that played prisoners have noted that, throughout the series, if you showed up late to the set, your punishment would be that your character would either die or be raped the next week.
Af ældre serier vil jeg helt klart anbefale The Young Ones og efterfølgeren Bottom
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.