mboost-dp1

Ram drive (Vista)

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
23. okt. 2010 19:44
Hey

Hvordan laver jeg et Ramdrive på min Windows Vista?
Jeg har brug for 1G meget gerne mere - hvor meget RAM kræver det, og kan det overhovedet lade sig gøre?

Måske et dumt spørgsmål - men kender ikke så meget til det.

Har søgt lidt på google, men synes der kommer en masse programmer frem, der reklamere med Freeware, 4free osv.. måske nogle kendte en god metode, eller et godt program.

Må godt koste lidt, hvis det ikke kan gøres gratis.
Gravatar #2 - fjols
23. okt. 2010 19:59
En gigabyte kræver i sagens natur en gigabyte.
Må man spørge om hvorfor du skal bruge et ram drev?
Gravatar #3 - siliankaas
23. okt. 2010 20:12
Jo men, det er fordi jeg har nogle programmer der skriver meget til et cache bibliotek, og det sløver min PC helt vildt, fordi min HDD hele tiden står og snurre, så var det jeg tænkte at jeg kunne løse det med et ram drive...?
Gravatar #4 - meh
23. okt. 2010 20:58
Jeg ved der findes et ældre program fordi det var det eneste jeg kunne finde, der til min store forbløffelse virkede i vista og derfor må formodes også virke til w7

Men om jeg kan huske hvad det hed, pas, men skal lige sende en puls til den øverste etage og se om det ikke kunne dukke op der.
Gravatar #5 - meh
23. okt. 2010 21:08
Naa, jeg giver bad sectors skylden..

Anyho, faldt over dette istedet.
http://www.mydigitallife.info/2007/05/27/free-ramd...
Gravatar #6 - siliankaas
24. okt. 2010 06:44
#5 :-)
Det program er jeg godt stødt på ved en google søgning, var bare i tvivl om kvaliteten. Er det noget du kender?
Gravatar #7 - Mort
24. okt. 2010 12:31
Jeg har tidligere haft ledt efter det samme og er kommet frem til denne her som det bedste bud:

http://memory.dataram.com/products-and-services/so...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login