mboost-dp1
Proxy
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg er blevet udstationeret i Frankrig i 3 måneder, og har følgende problem. Jeg har fået internetadgang gennem et universitet. Det netværk er sådan sat op at hvis jeg ikke går gennem deres proxy, så er jeg underlagt en øvre grænse på 7gb download pr. uge.
Det er jo nemt nok at gå gennem proxy'en med en browser, men hvordan med spil etc. Jeg ønsker en eller anden løsning der gør at de spil osv. der ønsker netadgang skal gå gennem en proxy jeg specificerer.
Er der nogen der kan hjælpe?
\Mikkel
Jeg er blevet udstationeret i Frankrig i 3 måneder, og har følgende problem. Jeg har fået internetadgang gennem et universitet. Det netværk er sådan sat op at hvis jeg ikke går gennem deres proxy, så er jeg underlagt en øvre grænse på 7gb download pr. uge.
Det er jo nemt nok at gå gennem proxy'en med en browser, men hvordan med spil etc. Jeg ønsker en eller anden løsning der gør at de spil osv. der ønsker netadgang skal gå gennem en proxy jeg specificerer.
Er der nogen der kan hjælpe?
\Mikkel
Æh, ikke en løsning .. Men kan du ikke opsætte dit netværk til at bruge en proxy? Ellers burde du ihvertfald kunne gøre det i de fleste spil
Thoroughbreed (5) skrev:Æh, ikke en løsning .. Men kan du ikke opsætte dit netværk til at bruge en proxy? Ellers burde du ihvertfald kunne gøre det i de fleste spil
Der er ikke proxy settings i følgende spil: Rift, COD: black ops, battelfield bad company 2, unreal tournament(1, 2, 3) også videre. Steam har heller ikke mulighed for proxy settings.
Det burde vel kunne klares med http://www.proxifier.com/ gætter jeg på, eller noget andet i samme stil?
plazm (7) skrev:Det burde vel kunne klares med http://www.proxifier.com/ gætter jeg på, eller noget andet i samme stil?
Nope har jeg prøvet.....den kan af en eller anden grund ikke få adgang til nettet gennem den proxy som alle andre programmer bruger.
Jeg kender ikke til dit spilforbrug, men det burde da være rigeligt. Hvis ikke, så får du i det mindste tid til dit arbejde/uni/pr0n.Mozez (1) skrev:7gb download pr. uge
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.