mboost-dp1
Print uden margin.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Kriseeeee ....
Jeg skal aflevere en stor opgave torsdag middag. Forsiden består af et stort billede med tingeltangel på ..
Jeg har nu i flere timer forsøgt at printe forsiden, men jeg kan ikke undgå at få en grim hvid kant hele vejen rundt. Jeg har forsøgt ALT hvad jeg kan komme i tanke om.
Jeg har printet med windows billedeguide, jeg har printet som en pdf fra Adobe, jeg har prøvet fra word ... Ja, jeg har endda prøvet at printe fra paint. I alle tilfælde har jeg sat margin til 0 mm.
Desuden har jeg prøvet på flere forskellige printere.
Det der piner mig mest er, at jeg VED det er lykkedes mig før. Kan bare ikke huske hvordan ... PLEASE HELP! :'(
Jeg skal aflevere en stor opgave torsdag middag. Forsiden består af et stort billede med tingeltangel på ..
Jeg har nu i flere timer forsøgt at printe forsiden, men jeg kan ikke undgå at få en grim hvid kant hele vejen rundt. Jeg har forsøgt ALT hvad jeg kan komme i tanke om.
Jeg har printet med windows billedeguide, jeg har printet som en pdf fra Adobe, jeg har prøvet fra word ... Ja, jeg har endda prøvet at printe fra paint. I alle tilfælde har jeg sat margin til 0 mm.
Desuden har jeg prøvet på flere forskellige printere.
Det der piner mig mest er, at jeg VED det er lykkedes mig før. Kan bare ikke huske hvordan ... PLEASE HELP! :'(
Bed din lokale printershop om at printe det ud sådan som du vil have det. Og betal et mindre beløb. Til mig.
Hvorfor skal der også billede på forsiden?
Hvorfor skal der også billede på forsiden?
Fordi det er flot, sgu da! Men det er nok en smagssag ..
Men tak for svarene .. Ender nok med jeg går ned til den lokale printerpusher :)
Men tak for svarene .. Ender nok med jeg går ned til den lokale printerpusher :)
Det er få printere der kan printe kant-til-kant. Har kun oplevet det med decideret fotoprintere (som så kun har kunne printe i fotoformater) og med A3 printere..
Men, på mit f.eks. hovedbiblioteket i KBH koster det omkring 5 kroner at printe A3 i farve og så kan du jo, som #2 også siger, bare klippe det til..
Men, på mit f.eks. hovedbiblioteket i KBH koster det omkring 5 kroner at printe A3 i farve og så kan du jo, som #2 også siger, bare klippe det til..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.