mboost-dp1
Outlook 2010 crashcourse/tutorial
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hola!
Jeg benytter outlook til bl.a. at synce min Windows Mobile telefon, jeg har derudover lige geninstalleret alt på min computer og tænke i den sammenhæng at jeg ville prøve at kaste mig ud i at bruge outlook 2010 istedet for 2007..
Nu sidder jeg så og har installeret programmet og er ret så lost..
Så tænkte på om der var nogen af jer der kender til en god tutorial eller et godt crashcourse..
Jeg ved godt at nettet højst sandsynligt er probet med muligheder, men er interesseret i jeres personlige erfaringer og anbefalinger.
På forhånd tak..
Jeg benytter outlook til bl.a. at synce min Windows Mobile telefon, jeg har derudover lige geninstalleret alt på min computer og tænke i den sammenhæng at jeg ville prøve at kaste mig ud i at bruge outlook 2010 istedet for 2007..
Nu sidder jeg så og har installeret programmet og er ret så lost..
Så tænkte på om der var nogen af jer der kender til en god tutorial eller et godt crashcourse..
Jeg ved godt at nettet højst sandsynligt er probet med muligheder, men er interesseret i jeres personlige erfaringer og anbefalinger.
På forhånd tak..
@3
Fair nok, jeg syntes personligt at det er ret så forvirrende og kringlet...
Problemet ligger ikke i at google efter crashcourse eller tutorial... Men at finde noget det kan anbefales.... Men ellers så tak for ingen ting ;-)
Fair nok, jeg syntes personligt at det er ret så forvirrende og kringlet...
Let me google that for you
Problemet ligger ikke i at google efter crashcourse eller tutorial... Men at finde noget det kan anbefales.... Men ellers så tak for ingen ting ;-)
generalt benytter jeg http://www.outlook-tips.net/howto/
når jeg skal finde noget omkring outlook, ved ikke om det kan hjælpe dig?
når jeg skal finde noget omkring outlook, ved ikke om det kan hjælpe dig?
Chewy (4) skrev:Så tænkte på om der var nogen af jer der kender til en god tutorial eller et godt crashcourse..
Men er det nu ikke bare dovenskab fra din side? Jeg mener, noget så anvendt som Outlook tror jeg de færreste har særlige prefereancer mht. hvilke guides de bruger. Jeg ville i hvert fald bare bruge den første og den bedste.
@5
Thx.. Den ser interresant ud, og umiddelbart mere gennemgående en hvad jeg har fundet indtil videre...
@6
Might be.. Jeg prøvede at lave standard søgninger, men fandt intet der ikke bare var hurtige kig på det nye design..
Kan huske at jeg for et års tid siden så en gennemgang på youtube hvor den ansvarlige for det nye design brugte en times tid på at gennemgå hvordan de kom frem til det nye design, og derefter gennemgik det nye design..
Det var den slags, og sider som #5 kom med jeg ledte efter...
@7
Hijack accepted...
Thx.. Den ser interresant ud, og umiddelbart mere gennemgående en hvad jeg har fundet indtil videre...
@6
Might be.. Jeg prøvede at lave standard søgninger, men fandt intet der ikke bare var hurtige kig på det nye design..
Kan huske at jeg for et års tid siden så en gennemgang på youtube hvor den ansvarlige for det nye design brugte en times tid på at gennemgå hvordan de kom frem til det nye design, og derefter gennemgik det nye design..
Det var den slags, og sider som #5 kom med jeg ledte efter...
@7
Hijack accepted...
Jeg synes mange programmer efterhånden* mangler dokumentation. F. eks. alle programmerne til min android telefon, det er umuligt at finde ud af hvordan man skal bruge dem**. Også på desktoppen mangler der tit dokumentation+vejledning+tutorial ish
*: måske har det altid været sådan?
**: de er dog normalt så simple at man godt kan prøve sig frem...
*: måske har det altid været sådan?
**: de er dog normalt så simple at man godt kan prøve sig frem...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.