mboost-dp1
Opfradering til Win7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min bror har købt en Toshiba SATELLITE L300D-242 i Elgiganten, med gratis upgfrade til win7 og nu ville jeg opgradere den for ham.
Jeg følger et link fra Elgigantens hjemmeside og ryger til upgrade hos Toshiba.
Er der nogen der har opgraderet maskiner købt i Elgiganten? Får man en coupon code med?
Hvis jeg ikke har en coupon code, så skal der betales £29,90. Kan det være rigtigt at man skal det? Eller har han fået en coupon code med som jeg skal bede ham om at grave frem? Og hvorfor kan man ikke bare downloade det?
Jeg følger et link fra Elgigantens hjemmeside og ryger til upgrade hos Toshiba.
Our database specifies a Windows 7 Upgrade for a SATELLITE L300D-242 computer originally installed with Vista 32bit Home Premium.
If you received a Coupon Code for a free delivery with your Computer you can insert it here. If you have not received a coupon with your PC, please skip this step and continue to the next step "Add to cart".
Er der nogen der har opgraderet maskiner købt i Elgiganten? Får man en coupon code med?
Hvis jeg ikke har en coupon code, så skal der betales £29,90. Kan det være rigtigt at man skal det? Eller har han fået en coupon code med som jeg skal bede ham om at grave frem? Og hvorfor kan man ikke bare downloade det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.