mboost-dp1
Ny LCD Monitor 24"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en samsung syncmaster 2443, den kostede 2500 og jeg er sådan set glad nok for den - Eneste umiddelbare minus er touch knapper, men det er ikke galt.
Det store plus, synes jeg, er at den er 16:10 og ikke 16:9.
Til fotoredigering ville det vidst være bedst med en skærm med et IPS panel, men det får du næppe for 2500 :)
Det store plus, synes jeg, er at den er 16:10 og ikke 16:9.
Til fotoredigering ville det vidst være bedst med en skærm med et IPS panel, men det får du næppe for 2500 :)
Personligt har jeg for 2 år siden købt en billig men okay Samsung SyncMaster 245B til ca. 2300 ex moms (tror dog den er udgået nu). Er meget glad for den.
Ellers kan du måske bruge disse anmeldelser/tests til noget. Umiddelbart ligger den billigste IPS-skærm på ~3000 kr (en HP).
Ellers kan du måske bruge disse anmeldelser/tests til noget. Umiddelbart ligger den billigste IPS-skærm på ~3000 kr (en HP).
Går ikke ud fra, at det er specielt professionel fotoredigering du skal bruge den til, for så er 2500 kr. altså ikke noget der batter..
Men, generelt så brug flatpanels som #3 også linker til, og så gå efter Dell eller Samsung skærme, som vidst er de skærme folk er mest glade for til spil.
Men, generelt så brug flatpanels som #3 også linker til, og så gå efter Dell eller Samsung skærme, som vidst er de skærme folk er mest glade for til spil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.