mboost-dp1

MSN virus (lillesøster's pc)

Gå til bund
Gravatar #1 - Genzo
7. feb. 2010 11:16
Hejsa min lillesøster har fået MSN virus, hvordan hjælper jeg hende nemmest med at komme af med den?

vil AVG finde den?
Gravatar #2 - paradise_lost
7. feb. 2010 11:19
Hvilken virus. Ikke en af dem hvor password bare skal ændres så der ikke bliver sendt spam?
Gravatar #3 - Mamad (moveax1ret)
7. feb. 2010 11:36
<perv>
hvor gammel er hun? du kan evt. give mig hendes msn- så kan jeg hjælpe hende
</perv>
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3304497792]
7. feb. 2010 11:43
Skift password :)
Gravatar #5 - Slettet Bruger [3872725455]
7. feb. 2010 11:47
paradise_lost (2) skrev:
Hvilken virus. Ikke en af dem hvor password bare skal ændres så der ikke bliver sendt spam?

Som her bliver sagt, så hvis det er en af de spam ting der sender underlige beskeder på engelsk osv. så skal kodeordet bare ændres.

Du skal bare fortælle din søster at hun ikke skal tage i mod beskeder fra fremmede mænd, der står på engelsk, med underlige billede links.

F.eks. "Lulz0rz iz dat y00 on dat pic? lulz http://www.meget.com/underligt/link.jpg"

Så skal MAN ikke klikke på det!

Men! Du skal dog huske at give hendes e-mail til personer som nr. #3, de er altid så hjælpsomme!
Gravatar #6 - NioBe
7. feb. 2010 13:03
Skift password, også evt søg efter et mystisk program som højst sansynligt ligger i hendes Dokument mappe, eller Temp.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login