mboost-dp1
lidt redigeringshjælp søges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej mednewzer.
Jeg går på SIMAC i Svendborg og har besluttet at lave en plakat til nogle af de dedikerede instruktører vi har. Derfor har jeg fået taget et billed af dem og jeg skal nu have redigeret dette billed så jeg kan bruge det til opsætningen af plakatens indhold og dermed kunne sende det til trykkeriet.
Er der en venlig newz-sjæl som vil dedikere 5 minutter af sin tid på at hjælpe mig??
Det drejer sig om en halvgennemsigtig hinde som skal placeres over 2 /3 dele af billedet.
Any takers??
Jeg går på SIMAC i Svendborg og har besluttet at lave en plakat til nogle af de dedikerede instruktører vi har. Derfor har jeg fået taget et billed af dem og jeg skal nu have redigeret dette billed så jeg kan bruge det til opsætningen af plakatens indhold og dermed kunne sende det til trykkeriet.
Er der en venlig newz-sjæl som vil dedikere 5 minutter af sin tid på at hjælpe mig??
Det drejer sig om en halvgennemsigtig hinde som skal placeres over 2 /3 dele af billedet.
Any takers??
Det drejer sig om dette billede: Billed som det gerne skal se ud i stort format
Det er "bare" 2 firkanter som er halvgennemsigtige som skal placeres oven på billedet.
Det er "bare" 2 firkanter som er halvgennemsigtige som skal placeres oven på billedet.
jeg har et billed som er uredigeret. På dette billed vil jeg gerne have lagt et halvgennemsigtigt lag på noget af billedet. Lige som det eks. billed der er i #2. Det skal bare være i den fulde størrelse og ikke lille størrelse som jeg selv har lavet vha Paint og Picasa.
Jeg har ikke Photoshop eller evnerne til at gøre det selv.
jeg har et billed som er uredigeret. På dette billed vil jeg gerne have lagt et halvgennemsigtigt lag på noget af billedet. Lige som det eks. billed der er i #2. Det skal bare være i den fulde størrelse og ikke lille størrelse som jeg selv har lavet vha Paint og Picasa.
Jeg har ikke Photoshop eller evnerne til at gøre det selv.
Jeg tror du er nødt til at bruge photoshop, indesign eller noget i den stil, kan umiddelbart ikke komme i tanke om andre programmer.
#7 self burde jeg gøre det.
Her er billedet i fuld størrelse - det ønskes bearbejdet som i eksemplet i #2
Fuld størrelse
Her er billedet i fuld størrelse - det ønskes bearbejdet som i eksemplet i #2
Fuld størrelse
#6 GIMP! Ellers ville Inkscape faktisk også virke ret godt til dette. Måske endda bedre.
sandt men jeg tvivler på der er mange ben i denne opgave for de erfarne brugere herinde. Det er et low-cost projekt jeg laver. Har fået skolen til at betale for selve trykningen af plakaten ellers er det fri arbejde..
Håber der er en venlig sjæl som vil bruge bare et par minutter på denne opgave..
sandt men jeg tvivler på der er mange ben i denne opgave for de erfarne brugere herinde. Det er et low-cost projekt jeg laver. Har fået skolen til at betale for selve trykningen af plakaten ellers er det fri arbejde..
Håber der er en venlig sjæl som vil bruge bare et par minutter på denne opgave..
#12 D_V
JA for satan. Det er flot.. !!
Du skal have MANGE tak for hjælpen...
Du får lige en spand Informativ i din retning.! :)
TAK!!
JA for satan. Det er flot.. !!
Du skal have MANGE tak for hjælpen...
Du får lige en spand Informativ i din retning.! :)
TAK!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.