mboost-dp1

Køb af bærbar, hjælp til.

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
10. sep. 2010 17:33
Hey, min mor skal have en ny bærbar, og da jeg ikke er særlig meget inde i hvad der sker på det marked, så håber der er nogen af jer andre der kan assistere lidt! :)

Budget: ~6000.-
Brug: Office, netbank, lite gaming, beregningsværktøjer, musik&video + lite redigering, lite billedbehandling og ellers alm hverdagsbrug!

Så den skal være egentlig være så stærk som mulig regnekraftmæssig, men stadig kunne køre standard inst på spil som CoD4 og BF-BC så min lillebror kan bruge den.! :)
Gravatar #2 - xXgmzorXx
10. sep. 2010 17:54
Hvor mange tommer skal den cirka være?
Gravatar #3 - Qw_freak
10. sep. 2010 18:02
min 15,4"
Gravatar #4 - xXgmzorXx
10. sep. 2010 18:13
Asus N52JV

Processor: Core I5-450M
RAM: 4GB 1066 MHz DDR3
Grafik: NVIDIA GeForce GT 325M
Harddisk: 500 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
Kortlæser: SD hukommelseskort, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, xD-Picture Card
Skærm: 15,6 tommer med en max opløsning på 1366 x 768.
Gravatar #5 - Makey
10. sep. 2010 18:19
Umiddelbart ville jeg sige at du bør kigge efter en laptop i Bilka der passer til dit budget. Det største problem er det der "lite-gaming" som jo nok skal trække nogle kræfter ud af den stakkels maskine.
Gravatar #6 - Qw_freak
10. sep. 2010 18:34
Makeybussines (5) skrev:
Umiddelbart ville jeg sige at du bør kigge efter en laptop i Bilka der passer til dit budget. Det største problem er det der "lite-gaming" som jo nok skal trække nogle kræfter ud af den stakkels maskine.

Det er gjort, den bedste jeg lige umiddelbart kan finde er den her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=8...

Men hvordan har den det med spil?
Gravatar #7 - Thalion
10. sep. 2010 22:03

Hmm det grafikkortet minder meget om det der sidder i min macbook pro (9600m GT) ratings her

Og det har kørt de spil jeg har smidt efter den ganske okay, og det har været i win7 med bootcamp.

Så tror ikke det vil være det dårligste køb, skærmen har en lidt lav opløsning, men det vil så være en fordel mht. gaming.

Jeg vil sige at den ser fin ud.
Gravatar #8 - Qw_freak
12. sep. 2010 19:42
xXgmzorXx (4) skrev:
Asus N52JV

Den blev for dyr, så det blev:

qw_freak (6) skrev:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=8...

Tak for hjælpen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login