mboost-dp1

I.E. 8 fejl

Gå til bund
Gravatar #1 - Kris
16. dec. 2009 15:08
Jeg har de sidste par dage haft gentagne fejl på min private pc.

På random tidspunkter stopper min I.E. 8 med at virke, Den forsøger at analysere problemet, stopper min forbindelse til den hjemmeside jeg forsøger at gå ind på og kommer med følgende fejl:

Internet Explorer has closed this webpage to help protect your computer

A malfunctioning or malicious add-on has caused Internet Explorer to close this webpage.

Derefter kan jeg intet andet end at lukke browseren. Det er vidt forskellige sider den gør det ved og ikke på noget bestemt tidspunkt. Det kan være første gang jeg åbner browseren efter opstart, eller efter flere timer hvor jeg har siddet og surfet.

Det eneste add-on jeg kører med er google søgebar og den har aldrig forvoldt mig problemer før.

Den eneste løsning jeg selv kan komme på er at reinstallere browseren, men det kan skabe problemer for min netbank.

Nogen af jer der har oplevet problemet før og ved lige hvad det er? Evt. en simpel løsning?
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
16. dec. 2009 15:15
Har oplevet lignende problemer før. Der var det enten Java eller Adobe Flash der skulle fjernes og geninstalleres.
Gravatar #3 - XorpiZ
16. dec. 2009 16:23

Vi har tit samme problem på arbejdet. Det er et tilføjelsesprogram, der skal deaktiveres - ihvf. i vores tilfælde.

Prøv at tjek under Administrer Tilføjelsesprogrammer. Evt. deaktiver dem alle og se om du stadig har problemer.
Gravatar #4 - Kris
21. dec. 2009 14:46
Efter at have deaktiveret lidt frem og tilbage fandt jeg problemet. Min nyligt indkøbte mp3-afspiller havde af en eller anden grund installeret et plugin til IE som bare slet ikke var stuerent og fremprovokerede fejlen.
Gravatar #5 - myplacedk
21. dec. 2009 19:02
Og bla. derfor installerer jeg normalt ikke software, som følger med hardware. Det gør oftest mere skade end gavn. ;-)

Men alligevel spooky at en mp3-afspiller mener at det er en god ide at installere et browserplugin.
Gravatar #6 - Kris
21. dec. 2009 19:17
Det der er mere spooky er at jeg ikke installerede softwaren som fulgte med. Så den har helt på egen hånd ment at den skulle smide lidt guf på min browser.

Det må være det nye markedsførings hack fra Phillips :O
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login