mboost-dp1

Hvordan spiller jeg DVD'er på min Wii

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
18. apr. 2010 11:34
Hvordan spiller jeg DVD'er på min Wii
Gravatar #2 - ajust
18. apr. 2010 11:36
Lige meget hvor ringe du er til at søge, så havde det taget kortere tid at google dig frem til, at Wii'en ikke kan afspille DVD'er, end at oprette dette indlæg.
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
18. apr. 2010 11:39
Det kan du normalt ikke.
Men du kan softmodde din Wii så du kan, men det er på EGET ANSVAR og du kan miste din garanti.

Du kan følge denne guide. Det er samme måde jeg har brugt på de sidste 10-15 Wiis jeg har softmodded.
Gravatar #4 - røvskæg
18. apr. 2010 11:39
Det kunne jo være der var et hack.

edit :
Og det var der syneladende.
Gravatar #5 - milandt
18. apr. 2010 11:47
#2 blah

#3 præcis noget i den retning jeg ledte efter. burde det også virke på en ny og opdatereret Wii i sort?

http://www.coolshop.dk/catalog/product/20048-ninte...

#4 tell #2 :)
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
18. apr. 2010 11:55
Du skal, hvis den ikke er, opdatere til version 4.2 af softwaren.
Så kan du softmodde den.

Der er dog visse drev der ikke kan læse kopier og DVD-film.
Bemærk hvis du har en Wii med Serie nr. fra LEH277+ (hvid wii) eller LEF500+ (sort Wii) så har du højst sandsynlig et D3-2 DVD drev som ikke kan afspille backup spil og film fra DVD skiver og fejler dermed. DU KAN GODT BRUGE DENNE GUIDE ALLIGEVEL, men der skal derfor bruges en USB Harddisk i stedet for DVD-skiver, samt et usb loader program, som også findes i guiden her.

Jeg vil kraftigt råde dig til at læse og forstå guiden før du begynder at modde din Wii, jeg har måtte redde flere af mine kammeraters wiis fordi de sprang et punkt over, eller glemte en indstilling som tydeligt står i guiden.
Gravatar #7 - milandt
18. apr. 2010 16:03
Thank you so far.

Skal nok give lyd fra mig hvis du også skal komme og redde min :)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
18. apr. 2010 16:12
Hvis du vil undgå ridser på dine lovligt indkøbte spil så kan du samtidig smide en usb loader ind, f.eks. [url= og have spillene liggende på en ekstern harddisk.

Gælder selvfølgelig også hvis du vil have spil gratis, nemt og ulovligt.

Kører i øvrigt v4.1E på min, v4.2 er ikke en nødvendighed.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login