mboost-dp1
Hvordan spiller jeg DVD'er på min Wii
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Det kan du normalt ikke.
Men du kan softmodde din Wii så du kan, men det er på EGET ANSVAR og du kan miste din garanti.
Du kan følge denne guide. Det er samme måde jeg har brugt på de sidste 10-15 Wiis jeg har softmodded.
Men du kan softmodde din Wii så du kan, men det er på EGET ANSVAR og du kan miste din garanti.
Du kan følge denne guide. Det er samme måde jeg har brugt på de sidste 10-15 Wiis jeg har softmodded.
Du skal, hvis den ikke er, opdatere til version 4.2 af softwaren.
Så kan du softmodde den.
Der er dog visse drev der ikke kan læse kopier og DVD-film.
Jeg vil kraftigt råde dig til at læse og forstå guiden før du begynder at modde din Wii, jeg har måtte redde flere af mine kammeraters wiis fordi de sprang et punkt over, eller glemte en indstilling som tydeligt står i guiden.
Du skal, hvis den ikke er, opdatere til version 4.2 af softwaren.
Så kan du softmodde den.
Der er dog visse drev der ikke kan læse kopier og DVD-film.
Bemærk hvis du har en Wii med Serie nr. fra LEH277+ (hvid wii) eller LEF500+ (sort Wii) så har du højst sandsynlig et D3-2 DVD drev som ikke kan afspille backup spil og film fra DVD skiver og fejler dermed. DU KAN GODT BRUGE DENNE GUIDE ALLIGEVEL, men der skal derfor bruges en USB Harddisk i stedet for DVD-skiver, samt et usb loader program, som også findes i guiden her.
Jeg vil kraftigt råde dig til at læse og forstå guiden før du begynder at modde din Wii, jeg har måtte redde flere af mine kammeraters wiis fordi de sprang et punkt over, eller glemte en indstilling som tydeligt står i guiden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.