mboost-dp1
Hvordan skriver man @ i windows på bootcamp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hey der..
jeg er så heldig at jeg har skaffet mig en macbook white.
Problemet er bare at jeg gerne ville køre windows i bootcamp, og det går også næsten fint..
jeg kan bare ikke skrive "@"...
Jeg har prøvet både med mac-genvejene og windowsgenvejene, og har prøvet at skifte mellem apple og almindeligt keyboard..
hvad fuck gør man så man ikke skal kopiere snabelaér ind fra nettet hvergang
jeg er så heldig at jeg har skaffet mig en macbook white.
Problemet er bare at jeg gerne ville køre windows i bootcamp, og det går også næsten fint..
jeg kan bare ikke skrive "@"...
Jeg har prøvet både med mac-genvejene og windowsgenvejene, og har prøvet at skifte mellem apple og almindeligt keyboard..
hvad fuck gør man så man ikke skal kopiere snabelaér ind fra nettet hvergang
Hvis jeg trykker Altgr i xev får jeg et key-event, som viser at knappen er mappet til ISO_Level3_Shift. Hvis jeg trykker ctrl+alt får jeg to events, som hhv. er mappet til Ctrl_L og Alt_L..
Er det outputtet af xev, der er fucked eller hvad? Jeg spørger af interesse, ikke for at spille smart ;-)
Hvis jeg trykker Altgr i xev får jeg et key-event, som viser at knappen er mappet til ISO_Level3_Shift. Hvis jeg trykker ctrl+alt får jeg to events, som hhv. er mappet til Ctrl_L og Alt_L..
Er det outputtet af xev, der er fucked eller hvad? Jeg spørger af interesse, ikke for at spille smart ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.