mboost-dp1

Hvordan skriver man @ i windows på bootcamp

Gå til bund
Gravatar #1 - chris
19. dec. 2009 21:45
hey der..

jeg er så heldig at jeg har skaffet mig en macbook white.
Problemet er bare at jeg gerne ville køre windows i bootcamp, og det går også næsten fint..
jeg kan bare ikke skrive "@"...

Jeg har prøvet både med mac-genvejene og windowsgenvejene, og har prøvet at skifte mellem apple og almindeligt keyboard..
hvad fuck gør man så man ikke skal kopiere snabelaér ind fra nettet hvergang
Gravatar #2 - mbw2001
19. dec. 2009 22:07
CTRL+ALT+2?
Gravatar #3 - chris
19. dec. 2009 22:08
ååårh tak skal du have mester...
Altgr findes jo ikke
Gravatar #4 - themuss
19. dec. 2009 23:10
nu skal jeg fortælle dig en hemmelighed... altgr er faktisk mapped til ctrl+alt..... du kan selv prøve med et program der viser key-codes.

Og nej det er ikke for at spille klog... Jeg prøver bare at få lidt plusser på min karma inden juleaften.
Gravatar #5 - Rainmeter
19. dec. 2009 23:38
undskyld jeg spørg dumt men hvorfor virker altgr+delete ikke? hvis knappen er ctrl +alt lagt sammen :S
Gravatar #6 - themuss
20. dec. 2009 00:31
Fordi der er forskel på left alt of right alt ;)
Gravatar #7 - Rainmeter
20. dec. 2009 00:46
Der kan man bare se tastaturet er som at tage på eventyr man aner aldrig hvad man finder når man trykker.. :P
Gravatar #8 - qed
20. dec. 2009 16:13
Hvis jeg trykker Altgr i xev får jeg et key-event, som viser at knappen er mappet til ISO_Level3_Shift. Hvis jeg trykker ctrl+alt får jeg to events, som hhv. er mappet til Ctrl_L og Alt_L..

Er det outputtet af xev, der er fucked eller hvad? Jeg spørger af interesse, ikke for at spille smart ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login