mboost-dp1
HTC Hero erfaringer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hvilke sygdomme har du hørt den har haft?
Jeg har stadig ikke oplevet nogle problemer med den, udover at den ligeså stille sluger hukommelse og til sidst godt kan være rimelig sløv, indtil den bliver genstartet.
Men vi snakker en gang om måneden, så det ser jeg ikke som et rigtigt problem.
Jeg har stadig ikke oplevet nogle problemer med den, udover at den ligeså stille sluger hukommelse og til sidst godt kan være rimelig sløv, indtil den bliver genstartet.
Men vi snakker en gang om måneden, så det ser jeg ikke som et rigtigt problem.
jeldtoft (1) skrev:Til jer der har en Hero.
Hvad synes i generelt om den? Jeg har hørt at den har nogle sygdomme, men om de er blevet fixet med opdateringer ved jeg ikke.
Har desuden snakket med HTC Support, der lover Android 2.1 i slutningen af april.
TL;DR Er det en fed telefon?
Har haft en i cirka 6mdr. Jeg er godt tilfreds med telefonen, masser af muligheder. Virker gennemført. Kan være sløv, men en genstart eller nedlukning af programmer gør tricket.
To eneste punkter er det rigtig sløve kamera som er tæt på ubrugeligt. 2 er HTC, magen til dårlig virksomheds information har jeg aldrig kendt. De lover update til 2.1 i November ol, intet sker. Jeg tror ikke på at update til 2.1 kommer i April før at jeg ser det. Jeg overvejer stærkt om jeg vil eje en HTC pga. denne ringe informations politik. Det skal naturligvis være op til dig, men jeg ville købe en Desire eller Nexus One, da disse allerede kører 2.1.
Har selvfølgelig også kigger på Desire & Nexus One. Men Nexus kan umiddelnart ikke købes i Danmark og Desire er væsentlig dyrere end en Hero. Jeg har nemlig fået et ret godt tilbud på en Hero, derfor jeg spørger.
#2 Det danske sprog på telefonen, skulle vist være noget volapyk, har jeg da hørt.
Nå men jeg tror jeg køber en Hero og så håber jeg på, at Android 2.1 kommer snart!
#2 Det danske sprog på telefonen, skulle vist være noget volapyk, har jeg da hørt.
Nå men jeg tror jeg køber en Hero og så håber jeg på, at Android 2.1 kommer snart!
Jeg vil klart holde mig fra de tidligere generationer (Hero og Magic) ved nykøb, da HTC ikke har nogen direkte interesse i at holde dem opdateret. Selvom du måske vil kunne opdatere den til Android 2.1 er det meget tvivlsomt at det vil kunne lade sig gøre næste gang der er en ny version på gaden. HTC Dream (deres første Android-telefon) opdateres mig bekendt ikke længere.
Med andre ord vil en Desire eller Nexus One let kunne vise sig at være en bedre investering på lang sigt.
Med andre ord vil en Desire eller Nexus One let kunne vise sig at være en bedre investering på lang sigt.
Jeg er SUPER glad for min HTC HERO, skulle jeg købe en telefon i dag ville jeg nok vælge Heros efterfølger Legend som der rigtig flot ud i sin helstøbte aluminiumskrop.
BTW: Er jeg den eneste som har probs med sync af mere end 7 kalendere. Her tænker jeg på de der standard kalendere som Google stiller til rådighed så som "Contact's Birthday", "Danish Holidays" osv. Det er meget mærkeligt, nogle af disse kalendere kan jeg godt sync'e med mens andre ikke er synlige der hvor man definerer hvilke kalendere der skal vises på telefonen.
BTW: Er jeg den eneste som har probs med sync af mere end 7 kalendere. Her tænker jeg på de der standard kalendere som Google stiller til rådighed så som "Contact's Birthday", "Danish Holidays" osv. Det er meget mærkeligt, nogle af disse kalendere kan jeg godt sync'e med mens andre ikke er synlige der hvor man definerer hvilke kalendere der skal vises på telefonen.
jeldtoft (6) skrev:#2 Det danske sprog på telefonen, skulle vist være noget volapyk, har jeg da hørt.
På min HTC Legend er jeg stødt på et par ting i menuen som jeg overhovedet ikke forstod. Og i øvrigt synes jeg at selv de gode oversættelser er noget ... fneh. Sådan noget skal være på engelsk.
1) Den danske oversættelse er ikke noget for os som er gode til engelsk.
2) Der er ikke et dansk tastatur, dvs. æøå er lige så svære at skrive som fx. ú.
3) Når man sætter sproget til engelsk, er der ikke dansk ordbog til tastaturet.
1 + 2 + 3 = Min telefon er på engelsk, og så har jeg installeret "Scandinavian Keyboard" plus tilhørende ordbog. Det fungerer bare!
Google sky
Handcent sms
Backgrounds
fxCamera
Meebo IM
NASA images
Phit Droid
SMS backup
Alarm Klock ( ja Klock )
Handcent sms
Backgrounds
fxCamera
Meebo IM
NASA images
Phit Droid
SMS backup
Alarm Klock ( ja Klock )
myplacedk (23) skrev:TrueCaller
FTPServer
Virker truecaller i DK? O.O for det er da nizzle
Jeg ville ha Open Home, men det kan ikke fås i DK endnu
Kan helt klart anbefale WaveSecure og Grooveshark.
Begge dele kan man betale for uden om Android Market :)
Og så er der en række gratis apps som:
Handcent SMS
AndroidVNC
JogTracker
Shazam
Where's My Droid
Begge dele kan man betale for uden om Android Market :)
Og så er der en række gratis apps som:
Handcent SMS
AndroidVNC
JogTracker
Shazam
Where's My Droid
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.