mboost-dp1
Hjælp med computer sammensætning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.. jeg lavede en tråd md de dele jeg havde udvalgt til en ny gamer computer og spurgte efter flaskehalse og råd til at fylde de sidste 'huller' i opbygningen.. men tråden blev slettet så jeg ved ikke om jeg gjorde noget imod reglerne eller?
Hvis det er ok ifølge reglerne kan jeg godt reposte da jeg godt kunne bruge noget feedback bare for at være sikker på jeg ikke har lavet en homer et sted men venter lige på bekræftelse om jeg blev slettet af en grund.
Nogle admins som kan svare måske? Tråden blev sat på overvågning og er blank nu.. postede den i dette forum.
Hvis det er ok ifølge reglerne kan jeg godt reposte da jeg godt kunne bruge noget feedback bare for at være sikker på jeg ikke har lavet en homer et sted men venter lige på bekræftelse om jeg blev slettet af en grund.
Nogle admins som kan svare måske? Tråden blev sat på overvågning og er blank nu.. postede den i dette forum.
Den lever da stadig:
http://newz.dk/forum/hardware/raad-vurdering-fores...
Men det kan være at den er flyttet, fordi du ikke oprettede den under hardware?
http://newz.dk/forum/hardware/raad-vurdering-fores...
Men det kan være at den er flyttet, fordi du ikke oprettede den under hardware?
Du glemte nok bare at trykke "indsend" anden gang.
P.S.
Du kan bare lave en ny tråd, da disse fora ikke bliver modereret. (Med mindre du laver en tråd med en masse BB-kode i titlen).
P.S.
Du kan bare lave en ny tråd, da disse fora ikke bliver modereret. (Med mindre du laver en tråd med en masse BB-kode i titlen).
Morti (6) skrev:Hmm nej for jeg indsendte den og rettede tråden efter et par minutter... smed et par linier mere på nederst.
Men hvad end der skete overtrådte jeg ikke nogle regler så vil du mene?
Der er faktisk ingen moderators i dette forum, så de kan umuligt have slettet den. Det lyder underligt, men den kan umuligt være slettet...
Du skal i så fald gøre dig ret så umage (taler af erfaring).Morti (6) skrev:Men hvad end der skete overtrådte jeg ikke nogle regler så vil du mene?
Ok.. Jeg vil opdatere denne tråd så og prøve igen. Kunne virkelig godt bruge et par gode pointers.
Edit:Hvilket jeg jo ikke kan så skriver det i denne post istedet hehe
ARCTIC COOLING Freezer Xtreme Rev.2
ASUS RAMPAGEII GENE
XFX Radeon HD5870
Intel Core i7 920
Western Digital 500 GB (7200 rpm) * 2
Cooler Master Silent Pro M600
Jeg vil self. overclocke den efter nødvendighed. Er der noget som er helt i vejret og hvilke dele ville i fylde ind a dem som mangler?
Er glad for lav støj, stabilitet og vil gerne undgå tåbelige flaskehalse i ydeevnen.
Edit:Hvilket jeg jo ikke kan så skriver det i denne post istedet hehe
ARCTIC COOLING Freezer Xtreme Rev.2
ASUS RAMPAGEII GENE
XFX Radeon HD5870
Intel Core i7 920
Western Digital 500 GB (7200 rpm) * 2
Cooler Master Silent Pro M600
Jeg vil self. overclocke den efter nødvendighed. Er der noget som er helt i vejret og hvilke dele ville i fylde ind a dem som mangler?
Er glad for lav støj, stabilitet og vil gerne undgå tåbelige flaskehalse i ydeevnen.
Jeg ville faktisk finde den frem igen for at modbevise Mandalaes påstand om, at de ikke modererer forummet. Men nææææh nej, Google vælger selvfølgelig at tømme cachen for slettede tråde.
Jeg ville faktisk finde den frem igen for at modbevise Mandalaes påstand om, at de ikke modererer forummet. Men nææææh nej, Google vælger selvfølgelig at tømme cachen for slettede tråde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.