mboost-dp1
Gammel HDD i ny PC?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har hørt at windows ikke fatter hvad der sker hvis man skifter bundkortet ud, så hvis du skifter ALT undtaget harddisken ud, så fatter windows garanteret ingenting (og gider derfor ikke at virke). Men det er ikke noget jeg ved noget om.
Hvis SATA controlleren er af samme producent, er der en rimelig chance for, at den bare booter.
Men skifter du controller fra f.eks. Intel til nVidia, så kunne den godt finde på at dø med blå skærm. Så er det en noget mere kompliceret proces lige at få den til at boote.
Den kan også finde på at bede om genaktivering, når du skifter så meget hardware.
Men skifter du controller fra f.eks. Intel til nVidia, så kunne den godt finde på at dø med blå skærm. Så er det en noget mere kompliceret proces lige at få den til at boote.
Den kan også finde på at bede om genaktivering, når du skifter så meget hardware.
På sigt vil jeg helt sikkert også geninstallere til Windows 7. Det er egentlig mest for at kunne smide mine filer over på den nye harddisk i computeren.
Jeg går fra en Intel Dual Core processor på et Gigabyte P35-S3G til en Intel i7 processor på et Asrock P55 bundkort. Ved ikke om det siger noget om, hvorvidt den vil kunne boote op?
Jeg går fra en Intel Dual Core processor på et Gigabyte P35-S3G til en Intel i7 processor på et Asrock P55 bundkort. Ved ikke om det siger noget om, hvorvidt den vil kunne boote op?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.