mboost-dp1
Fullrate router settings
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har problemer med at DSL Mode i routeren P-2602R-D1A fra Fullrate.
status
Jeg legede med WAN efter jeg har købt Airport Extreme så jeg ændrede den til bridge mode.
Det virker ikke og jeg vil gerne have få den tilbage til Router mode så jeg kan tilslutte den gamle WR54G igen.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad skal der stå i Network --> WAN
Lige nu står de sådan:
Hvad med inde i Advanced Setup?
Skal der stå et eller andet?
Lige nu står de sådan
+ Jeg får ikke forbindelse hvis jeg sætter FR routeren direkte til computeren. Jeg har ikke internet og jeg får ikke ip-adresse fra routeren. Er det fordi jeg har leget med den? Eller skal jeg også fifle lidt med LAN?
status
Jeg legede med WAN efter jeg har købt Airport Extreme så jeg ændrede den til bridge mode.
Det virker ikke og jeg vil gerne have få den tilbage til Router mode så jeg kan tilslutte den gamle WR54G igen.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad skal der stå i Network --> WAN
Lige nu står de sådan:
Hvad med inde i Advanced Setup?
Skal der stå et eller andet?
Lige nu står de sådan
+ Jeg får ikke forbindelse hvis jeg sætter FR routeren direkte til computeren. Jeg har ikke internet og jeg får ikke ip-adresse fra routeren. Er det fordi jeg har leget med den? Eller skal jeg også fifle lidt med LAN?
Det nemmeste vil være en hardreset, hvis du har sat den til routing mode og slået DHCP server til.
1) Sluk router.
2) Pres reset ned.
3) Tænd for router, tæl til 20, slip reset.
4) Vent ca. 5 min på at router starter op, henter konfigurations-fil, rebooter og strater op som den skal.
Note: Man kan ikke selv sætte sit udstyr i brigde, konfigurationen bliver løbende kontrolleret op imod konfiguration-filen hos os.
1) Sluk router.
2) Pres reset ned.
3) Tænd for router, tæl til 20, slip reset.
4) Vent ca. 5 min på at router starter op, henter konfigurations-fil, rebooter og strater op som den skal.
Note: Man kan ikke selv sætte sit udstyr i brigde, konfigurationen bliver løbende kontrolleret op imod konfiguration-filen hos os.
Sidst jeg forsøgte at bridge min var jeg nødt til at få support til at resette den for mig, jeg kunne nemlig heller ikke længere komme ind i interfacet... Det virkede simpelthen ikke når jeg selv resatte den... Support var også noget forvirrede over det, så det kan være det bare er min router der er mindre god, men nu du selv nævnte det... Dog fik jeg at vide at det kostede 10 eller 20 kr om måneden at have den slået til bridge... Er det ikke længere sådan?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.