mboost-dp1

Flyt itunes-playlists til ny pc

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
6. jan. 2010 15:03
Jeg skal være den første til at erkende, at jeg ikke bryder mig om itunes, men nu ligger landet sådan, at jeg har en kollega, der elsker det.

Rent faktisk elsker hun det så meget, at hun var ved at slå mig ihjel, da uheldige omstændigheder betød, at hendes talrige playlists ikke længere virkede.

Nu har hun så flyttet al sin musik over på en ekstern harddisk og oprettet nye playlists. Disse playlists bliver vel gemt i brugernavn\dokumenter\min musik\itunes\ eller sådan, ikke?

Hun er nu blevet udvalgt til at få en ny bærbar og eftersom jeg er ret sikker på, at hun denne gang vil gøre alvor af sine trusler og slå mig ihjel, såfremt hendes playlister igen forsvinder, så trænger jeg til hjælp!

Hvordan får jeg flyttet playlisterne til en ny pc (og dermed en ny installation af itunes) uden at der er noget, der forsvinder?

Har forsøgt at google lidt, men alle guides indeholder 30-40 steps synes jeg.. der må da være en nem metode!
Gravatar #2 - mindzero
8. jan. 2010 10:50
Du burde nok kunne bruge denne guide:
http://lifehacker.com/238296/ultranewb--how-to-mov...
Gravatar #3 - XorpiZ
8. jan. 2010 14:23

Jeg takker! Du har reddet min røv :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login