mboost-dp1
Fail
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg kom vist til at kold-boote min lille netbook, og nu er der gået et eller andet i ged med den: http://peecee.dk/upload/view/245597
Jeg bliver logget ind på en midlertidig bruger uden adgang til mine almindelige filer, og kan ikke gemme til harddisken.
Jeg har prøvet at åbne hændelsesloggen, men det er håbløst for mig at læse i gennem alle meddelelserne.
Jeg har også prøvet Systemgendannelse, uden held.
Hvad kan der være galt?
Jeg bliver logget ind på en midlertidig bruger uden adgang til mine almindelige filer, og kan ikke gemme til harddisken.
Jeg har prøvet at åbne hændelsesloggen, men det er håbløst for mig at læse i gennem alle meddelelserne.
Jeg har også prøvet Systemgendannelse, uden held.
Hvad kan der være galt?
Så vidt jeg kan læse rundt omkring på diverse sider, så er det vist et almindeligt kendt problem på Windows Vista og 7.
Check de her par sider for en løsning:
How to Fix Temporary Profile in Windows 7
How to Fix the Error "Your user profile was not loaded correctly!
Check de her par sider for en løsning:
How to Fix Temporary Profile in Windows 7
How to Fix the Error "Your user profile was not loaded correctly!
#3-4-5 hvorfor er der silvan og netto poser på det venstre billede? Mig bekendt kan mig ikke få trannygear der.
gentox (3) skrev:OMG har i set de billeder #1 landede i blandt O_o
Der stod ingen steder, at jeg ikke måtte uploade mine feriebilleder!!!
#9 : Er det ogsaa dig der er "Bamsen" to billeder tilbage, der søger andre "Bamser"? :O
P.S.: Youwantdis. DISCLAIMER: I'm pretty sure you don't. ;-)
P.S.: Youwantdis. DISCLAIMER: I'm pretty sure you don't. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.