mboost-dp1
E-mail hotel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er i tivlv om hvilket forum jeg skal poste i, så sig til, hvis jeg er helt forkert på den.
Jeg har i mange år haft mine to domæner liggende på en server. De er ikke blevet brugt til hjemmeside trafik, men kun til E-mail. Der er dog ikke noget spamfilter på denne løsning og jeg får noget der ligner 400 spammails om dagen. Er der nogen der kender et godt hotel til hosting af domæner til E-mail brug.
To krav ud over det standard:
- Godt spamfilter
- Mulighed for at fange alle mails til et domæne, så det ikke kræver navn@domæne.dk, men ALT foran @'et bliver fanget.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Henrik
Jeg har i mange år haft mine to domæner liggende på en server. De er ikke blevet brugt til hjemmeside trafik, men kun til E-mail. Der er dog ikke noget spamfilter på denne løsning og jeg får noget der ligner 400 spammails om dagen. Er der nogen der kender et godt hotel til hosting af domæner til E-mail brug.
To krav ud over det standard:
- Godt spamfilter
- Mulighed for at fange alle mails til et domæne, så det ikke kræver navn@domæne.dk, men ALT foran @'et bliver fanget.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Henrik
Google Apps er et godt sted at starte. Bruger det til mit familie-domæne. Det virker fint
hemandk84 (6) skrev:Har oprettet en Gmail konto, hvor alle mine mails bliver sendt til og så henter jeg dem efterfølgende ned i min outlook. Så kan jeg også tjekke mine mails på mobilen.
Jeg bruger webmail eller IMAP til at læse email fra en desktop-klient, og webmail eller exchange til at læse fra mobilen (Symbian).
Dvs. når en email er markeret læst, så er den læst i alle klienter. (Og de dukker enda op på mobilen lige så effektivt som SMS'er.)
hemandk84 (4) skrev:Så her vil jeg kunne tilføje to top domæner og så vil alle mails blive sendt der? Og med mulighed for at hente dem ned i outlook?
Jeg vil også anbefale Google Apps. Deres webmail er rigtigt god, og du kan bruge en traditionel email-klient (IMAP, POP3...) hvis du vil det.
Jeg har dog ikke prøvet at kombinere to domæner.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.