mboost-dp1

E-mail hotel

Gå til bund
Gravatar #1 - hemandk84
19. mar. 2010 11:25
Jeg er i tivlv om hvilket forum jeg skal poste i, så sig til, hvis jeg er helt forkert på den.

Jeg har i mange år haft mine to domæner liggende på en server. De er ikke blevet brugt til hjemmeside trafik, men kun til E-mail. Der er dog ikke noget spamfilter på denne løsning og jeg får noget der ligner 400 spammails om dagen. Er der nogen der kender et godt hotel til hosting af domæner til E-mail brug.

To krav ud over det standard:
- Godt spamfilter
- Mulighed for at fange alle mails til et domæne, så det ikke kræver navn@domæne.dk, men ALT foran @'et bliver fanget.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Henrik
Gravatar #2 - Fjolle
19. mar. 2010 11:28
Google?
Gravatar #3 - Cyrack
19. mar. 2010 11:30
Google Apps er et godt sted at starte. Bruger det til mit familie-domæne. Det virker fint
Gravatar #4 - hemandk84
19. mar. 2010 11:45
Så her vil jeg kunne tilføje to top domæner og så vil alle mails blive sendt der? Og med mulighed for at hente dem ned i outlook?
Gravatar #5 - illishar
19. mar. 2010 12:07
Alle webhotel-firmaer tilbyder også Mail-hoteller. Og de krav du stiller er ret harmløse, så det er næsten svært at finde et webhotel, der ikke understøtter det.
Gravatar #6 - hemandk84
19. mar. 2010 12:31
Jeg har lavet en lille omvej, der også hjælper mine mobile behov.

Har oprettet en Gmail konto, hvor alle mine mails bliver sendt til og så henter jeg dem efterfølgende ned i min outlook. Så kan jeg også tjekke mine mails på mobilen.

Tak for rådene og god weekend.
Gravatar #7 - fe950
25. mar. 2010 06:24
Jeg bruger samme fremgangsmåde.
Der kan dog opstår det problem at du får samme mail fra 2 konti. Så kan du gøre det at du sætter en regl om at mails fra din ikke-gmail konto bliver slettet fra serveren.
Gravatar #8 - myplacedk
25. mar. 2010 08:59
hemandk84 (6) skrev:
Har oprettet en Gmail konto, hvor alle mine mails bliver sendt til og så henter jeg dem efterfølgende ned i min outlook. Så kan jeg også tjekke mine mails på mobilen.

Jeg bruger webmail eller IMAP til at læse email fra en desktop-klient, og webmail eller exchange til at læse fra mobilen (Symbian).

Dvs. når en email er markeret læst, så er den læst i alle klienter. (Og de dukker enda op på mobilen lige så effektivt som SMS'er.)
Gravatar #9 - myplacedk
25. mar. 2010 09:00
hemandk84 (4) skrev:
Så her vil jeg kunne tilføje to top domæner og så vil alle mails blive sendt der? Og med mulighed for at hente dem ned i outlook?

Jeg vil også anbefale Google Apps. Deres webmail er rigtigt god, og du kan bruge en traditionel email-klient (IMAP, POP3...) hvis du vil det.

Jeg har dog ikke prøvet at kombinere to domæner.
Gravatar #10 - freesoft
25. mar. 2010 15:16
Mener godt du kan bruge 2 domæner på samme Google Apps konto. (Kan ikke finde det lige nu)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login