mboost-dp1

deaktivering af windows tast

Gå til bund
Gravatar #1 - Dr.pikkuk
5. jan. 2010 10:04
Jeg HADER HADER HADER HADER DEN forbandede windows tast på mit keyboard! JEg har aldrig i mit liv følt at jeg har haft brug for en så åndsvag tast på mit keyboard, tilgengæld er det mega belastende at ramme den ved et uheld når man sidder i et spil. jeg er milimeter fra at fjerne den fysisk med en mukkert.

Men inden jeg skrider til slige nidingdåd, ville jeg spørge om det ikke er muligt at deaktivere den infame tast på en eller anden måde?

please anyone?
Gravatar #2 - Mort
5. jan. 2010 10:10
Gravatar #3 - myplacedk
5. jan. 2010 10:10
Pikkuk (1) skrev:
jeg er milimeter fra at fjerne den fysisk med en mukkert.

Jeg vil foreslå en skruetrækker i stedet. ;-)
(Eller en software-løsning.)
Gravatar #4 - Dr.pikkuk
5. jan. 2010 10:36
Mort (2) skrev:
Sådan

Jaja, håber det gav dit ego et lille boost at du lige skulle slå mig oven i hovedet med så-google-det-da-for-helvede snakken.

Men faktum er, at jeg selvfølgelig godt ved man kan google det, og også har prøvet det. Jeg får en farlig masse hits til en del for mig ukendte websteder og fora, og jeg har ingen chance for at bedømme dels sikkerheden eller seriøsiteten i de forslag de kommer med.
Når jeg vælger at poste spørgsmålet her, er det fordi at jeg ved at folk her kommer med gode svar relevante svar, som jeg stoler langt mere på end de svar jeg kan få fra et forum jeg ikke kender. Er det ok med dig? tænk på det næste gang du gerne vil skide på folk der stiller spørgsmål her i forumet.

og forøvrigt - tak for dit svar.
Gravatar #5 - Listesen
5. jan. 2010 10:55
#4 Relevante svar på relevante fora?
Hvis du søger på "how to disable the windows key", søgeresultater her, vil du kunne se at nr. 3 fra toppen er fra Microsoft.
Er det relevant og kendt nok til dig? :)

Link
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login