mboost-dp1
cursor offset i spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle
Jeg har et problem på min nye monitor...
Der hvor jeg ser cursor svarer ikke til der hvor den i virkeligheden er i spil, det gør det pokkers svært at game.
Jeg har prøvet BF bad company og civ 5 og problemet er begge steder. Jeg har om installeret BF, men det hjalp ikke.
Der er ingen problemer i win 7.
Hvad kan jeg gøre?
Der hvor jeg ser cursor svarer ikke til der hvor den i virkeligheden er i spil, det gør det pokkers svært at game.
Jeg har prøvet BF bad company og civ 5 og problemet er begge steder. Jeg har om installeret BF, men det hjalp ikke.
Hvad kan jeg gøre?
serpent (1) skrev:Hej alle
Erm, hvor er det problemet ligger? Det er lidt svært at genenmskue.
Men det kan være du kan få hjælp her? http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=382...
Det er en dell u2711
jeg har prøvet at skifte opløsning i både civ og BF men det hjælper ikke.
Jeg kan få curser placering korrekt i civ 5 hvis jeg vælger 1707x960 i window, fullscreen dur ikke.
Har lige opdateret driver til ati 4850, men det gør intet!
vil jo gerne op i 2560x1440 i fullscreen...
Jeg får grå hår !
jeg har prøvet at skifte opløsning i både civ og BF men det hjælper ikke.
Jeg kan få curser placering korrekt i civ 5 hvis jeg vælger 1707x960 i window, fullscreen dur ikke.
Har lige opdateret driver til ati 4850, men det gør intet!
vil jo gerne op i 2560x1440 i fullscreen...
Jeg får grå hår !
serpent (3) skrev:problemet er musecursor ikke er reelt hvor den ser ud til at være. hvis jeg skal ramme en menu skal jeg clicke ca 10 cm fra det sted menuen er
Ja det forstod jeg godt, men du siger problemet ikke eksisterer i Win7? Hvad kører du så på siden det ikke virker?
har du prøvet denne løsning -> http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/472871.page... ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.