mboost-dp1

Booter forkert

Gå til bund
Gravatar #1 - Stoffer99
15. jan. 2010 14:34
Hej :)
Hvordan kan jeg gøre sådan min pc booter ragit fordi ellers skal jeg, alt tid når jeg starter min pc op til og trykke F10 og gøre det på den måde.
Er der nogen der ved hvordan? :)
Gravatar #2 - 3214N
15. jan. 2010 14:35
Ret det i BIOS
Gravatar #3 - Stoffer99
15. jan. 2010 16:01
Sorry hvad? :p
Gravatar #4 - Corholio
15. jan. 2010 16:02
Stoffer99 (3) skrev:
Sorry hvad? :p

Jeg er bange for at hvis du ikke ved hvad BIOS er, så skal du have fat i noget mere kvalificeret hjælp.
Gravatar #5 - Stoffer99
15. jan. 2010 16:12
Men hvor er det på min computer?
Gravatar #6 - Chewy
15. jan. 2010 16:17
Gravatar #7 - Stoffer99
15. jan. 2010 16:24
nåååå den kender jeg godt jeg ser lige om det virker senere :D
Gravatar #8 - Stoffer99
15. jan. 2010 17:08
Hmmz hvad skal jeg gøre inde i den menu? :)
Jeg vil hest ikke fucke min computer op :)
Gravatar #10 - Stoffer99
15. jan. 2010 17:48
Nice 1000tak! :D
Gravatar #11 - Chewy
15. jan. 2010 17:50
Et fornuftigt alternativ ville være at spørge rundt i din omgangskreds efter nogen der har computertække.
Lav så en aftale med den pågældende person, så han kan sidde ved siden af dig mens han guider dig igennem BIOS'en.

Det vil uden tvivl give dig et bedre overblik. Og du kan samtidig stille samtlige store og små spørgsmål, som der skulle opstå undervejs.

Derfra burde du så have et nogenlunde fornuftigt grundlag til når du i fremtiden skal rode med din computer...

Og derudover kan det også varmt anbefales at læse op på begynderguides på nettet.

(Jeg skriver udelukkende dette da det virker som om at du er interreseret i at udvide din viden omkring computere, men ikke umiddelbart har det nødvendige grundlag. Er det ikke sagen, så se bort fra mit indlæg...)
Gravatar #12 - cyandk
15. jan. 2010 18:24
en newz bruger der ikke ved hvad en BIOS er? Måske i skulle til at lave en lille "dummie" quiz når man vil oprette sig... ?
Gravatar #13 - KC
15. jan. 2010 19:35
cyandk (12) skrev:
en newz bruger der ikke ved hvad en BIOS er? Måske i skulle til at lave en lille "dummie" quiz når man vil oprette sig... ?

Ku være sjov, men så kan vi jo ikke spille kloge længere. Og vi ville ikke få flere wow-salgs tråde...
Gravatar #14 - Stoffer99
15. jan. 2010 20:00
Chewy (11) skrev:
Et fornuftigt alternativ ville være at spørge rundt i din omgangskreds efter nogen der har computertække.
Lav så en aftale med den pågældende person, så han kan sidde ved siden af dig mens han guider dig igennem BIOS'en.

Det vil uden tvivl give dig et bedre overblik. Og du kan samtidig stille samtlige store og små spørgsmål, som der skulle opstå undervejs.

Derfra burde du så have et nogenlunde fornuftigt grundlag til når du i fremtiden skal rode med din computer...

Og derudover kan det også varmt anbefales at læse op på begynderguides på nettet.

(Jeg skriver udelukkende dette da det virker som om at du er interreseret i at udvide din viden omkring computere, men ikke umiddelbart har det nødvendige grundlag. Er det ikke sagen, så se bort fra mit indlæg...)

Tak for de gode råd! :D
Jeg vil helt klart tage dem til mig :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login