mboost-dp1
Anbefaling af online backup løsning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Som #2 siger så så brug Dropbox, men hvis du har brug for mere så ville jeg vælge crashplan. Jeg har selv omkring 30gb hos dem, og clienten er crossplatform og man har mulighed for at vælge sin egen krypteringskey(men vær opmærksom på at de ikke kan gendanne den så), med hensyn til hastighed ved jeg ikke så meget, har nemlig kun 10mbit/1mbit men den har da brug det fulde af uploaden hos mig.
Dropbox skrev:2GB of online storage for free, with up to 100GB available to paying customers.
https://www.dropbox.com/pricing
Hvis du kun vil backuppe en computer så er det halv pris hos crashplan for uendelig mængde plads..
http://b4.crashplan.com/consumer/features-compare....
http://b4.crashplan.com/consumer/features-compare....
Hos os "Dansave Backup" kan man få 100gb backup af data, for kun 49 kr om måned, programmet kan bådes installeres på en pc og en mac. Vi har også 2gb gratis backup.
Med Dansave Backup kan du via vores hjemmeside altid logge dig på, fra hvilket som helst computer og hente dine data ned når du vil, uden det koster ekstra.
www.dansave.dk
Med Dansave Backup kan du via vores hjemmeside altid logge dig på, fra hvilket som helst computer og hente dine data ned når du vil, uden det koster ekstra.
www.dansave.dk
Har selv mozy.
Som de fleste andre bliver dine filer slettet efter 30 dage, hvis de slettes lokalt, det generer mig lidt.
Min windows crashede og jeg kørte på en anden partition. På deres faq skriver de at man skal hente alt det "gamle" data og så uploade det igen for at køre fra en ny partition. Enten hentede jeg 17gb usandsynligt hurtigt eller også har de en metode til trods alt at synche hvis data er identiske.
Jeg tager en måned mere med mozy, men jeg betaler ikke for helt et år endnu.
Er der nogen der kender steder hvor man kan gemme data som man ikke har lokalt og som ikke har dårlig forbindelse.
Idrive så godt ud, men deres hastigheder er for langsomme.
Som de fleste andre bliver dine filer slettet efter 30 dage, hvis de slettes lokalt, det generer mig lidt.
Min windows crashede og jeg kørte på en anden partition. På deres faq skriver de at man skal hente alt det "gamle" data og så uploade det igen for at køre fra en ny partition. Enten hentede jeg 17gb usandsynligt hurtigt eller også har de en metode til trods alt at synche hvis data er identiske.
Jeg tager en måned mere med mozy, men jeg betaler ikke for helt et år endnu.
Er der nogen der kender steder hvor man kan gemme data som man ikke har lokalt og som ikke har dårlig forbindelse.
Idrive så godt ud, men deres hastigheder er for langsomme.
Quick question til de af jer der har Mozy,
Har man rent faktisk uendeligt meget plads? - Kan jeg teoretisk uploade mine 2TB data for under 50kr om måneden?
Så vidt jeg kan læse mig til på mozy.co.uk er det tilfældet, jeg synes bare det virker som lidt for godt til at være sandt :)
Har man rent faktisk uendeligt meget plads? - Kan jeg teoretisk uploade mine 2TB data for under 50kr om måneden?
Så vidt jeg kan læse mig til på mozy.co.uk er det tilfældet, jeg synes bare det virker som lidt for godt til at være sandt :)
Det er dog ikke så hurtigt (nej, det er ikke min forbindelse der er flaskehalsen). Jeg har ikke de store mængder, men den tager flittigt backup hver dag. Har dog ikke haft mulighed for at checke om jeg kan få det ned igen, men det kommer nok. Til den tid vil det vise sig om de er pengene værd...
Har lige været ude for samme smøre og har indtil videre valgt keepit, fordi de umiddelbart var de eneste der kunne nøjes med dankort til betaling. De andre skulle have Mastercard eller ligende.
Vi har fået nye priser hos Dansave. Vi tilbyder også nu 4GB gratis backup. Går ind og tjek det på www.filebackup.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.