mboost-dp1

Anbefal spil: Co-op

Gå til bund
Gravatar #1 - conFen
26. dec. 2009 20:35
Hola railgun.

Jeg skal bruge noget råd.

Vi er 2 personer der sidder og gamer lidt sammen og skal have anbefalet nogle spil.
Mere præcist, spil der kan spilles co-op, med 2 personer. RPG eller fps genre. Og ingen spil der er over et par år gamle, med mindre de virkelig skiller sig ud.

Spil som Neverwinter Nights & Baldur's Gate er prøvet, klaret og lagt til side igen.
TitanQuest, Diablo2 og Sacred er ligeledes overstået.
Samtlige spil i Rainbow Six serien er også klaret, så det er også no-go.
Left4Dead, Gary's Mod, Sven Co-op klaret ligeledes.

Warcraft 3 maps, 2 player co-op TD, RPG, Hero defense må også gerne anbefales. Vi har stort set været igennem størstedelen af dem, men skriv hvis i kender nogen.

Jeg har googlet rundt en masse for at finde anbefalinger, hvilket har resulteret både godt og skidt.
Slutteligt, så spiller vi CoD: Modern Warfare 2 lige for tiden, for at få brændt tiden af.

Så derfor vender jeg mig nu til jer.
Hvilket spil(Eller wc3 map) hiver i frem, når i sidder 2-3 stykker og skal game?
Gravatar #2 - Wraith
26. dec. 2009 20:38
Lige pt. kører en ven og jeg igennem Gears of War.. det er lidt ensformigt som singleplayer, men idet man kan snakke sammen osv. i Coop, synes jeg det er værd at prøve...
Gravatar #3 - doh09
26. dec. 2009 20:44
Age of mythology i multiplayer er også god underholdning.....

eller unreal tournament 2004....

Gravatar #4 - Listesen
26. dec. 2009 20:47
Jeg vil gerne anbefale Call of Duty 5: World at war. Her kan man spille nogle af banerne fra singleplayerdelen igennem med en ven, hvilket gør det hele meget sjovere!

Hvis i bare sidder to og skal spille co-op fps, vil jeg sige det klart er en af favoritterne:D
Gravatar #5 - Wraith
26. dec. 2009 20:53
hvis i er nogle stykker, er FlatOut også et okay spil (bilspil), og CoD 4 (mener jeg det er), der er et zombieafsnit, hvor man skal holde et hus under kontrol, hvor zombies strømmer ind. Så er der også Killing Floor (Zimbiespil). Hvis der er mere, skal jeg nok lige skrive... :P
Gravatar #6 - XorpiZ
26. dec. 2009 21:02
Dawn of War 2.
Gravatar #7 - Jonasee
26. dec. 2009 21:15
Det kan lige nævnes at vi også har været igennem Heroes might and magic *, CS*, FlatOut, Seriouse Sam, EndWar og Atomic Bomberman
Gravatar #8 - doh09
26. dec. 2009 21:23
Er enig med #5 i at Killing floor er utroligt godt :P...

dog skal i have den nyeste patch da der er andre våben osv. med
Gravatar #9 - Makey
27. dec. 2009 01:40
Har været til HoN 'LAN' siden d. 23 december... Det er meget sjovt, ja det er bare DotA men også meget underholdende.

Kan nok godt grave et par invites frem hvis det har interesse.

Hvis i har en PS3 vil jeg da anbefale LittleBigPlanet, og når i så er færdige med standard content kan i købe Pirates of the Caribbean udvidelsen som er rigtig god, har ikke prøvet MGS udvidelse desværre.
Gravatar #10 - holmen
27. dec. 2009 09:11
CoD WaW: Nazi zombies. Især den bane der hedder "Der Riese".
Gravatar #11 - zacho
27. dec. 2009 10:00
S.W.A.T 4 kunne måske være en mulighed med realism mod... Minder nok lidt om Rainbow Six spillene, men personligt synes, at det var meget underholdene at spille sammen med en ven.. Men grafikken er nok lidt outdated i forhold til spil som CoD MW 2...
Gravatar #12 - Kris
27. dec. 2009 13:46
Halo 3 og Halo ODST.
Gravatar #13 - Qw_freak
27. dec. 2009 14:50
Ghost Recon;: Advanced Warfare 1 & 2 kan spilles coop, men ikke i storymode, og de er vanvittig fede!
Gravatar #14 - Tage
27. dec. 2009 14:58
Nu skriver du ikke hvad I har adgang til af platforme, men Halo, Halo 2, Halo 3 og helst back to back. En af de bedste co-op campaigns overhovedet. Spillede Halo 3 først på næstsværeste niveau med en buddy, mens vi fik en veninde til løbende at hente øl. Da vi senere ville gennemføre på sværeste kunne vi ikke huske den sidste halvdel af spillet, fordi vi havde drukket så meget. Epic!
Så Halo 3 og 30 kolde fra kælderen så er I godt kørende.
Gravatar #15 - conFen
28. dec. 2009 11:39
Tak for svarene indtil videre.
Er ked af at jeg ikke fik det skrevet, men vi spiller kun på PC.

Skal i hvert fald lige have kigget på CoD:WaW og S.W.A.T., de lyder ganske interessante.
Ghost Recon er suveræne spil, men er også kørt igennem. Vi har stort set haft fat i alt der har med Tom Clancy at gøre og ikke bare Rainbox Six serien, som tidligere skrevet.
Ang Killing Floor, så er det i hvert fald købt, da steam havde det på tilbud her henover julen, så må jeg jo se hvad det er for noget.
AoM har også haft sin gang i tidernes løb, det samme med Dawn of War.
Det er lidt et problem, når man har tæsket igennem de store spil, vil finde noget nyt, men der bare ikke er noget der rigtigt fanger ens interesse.
Gravatar #16 - Tage
28. dec. 2009 13:50
Killing Floor er også rigtig godt. Man finder hurtigt ud af at lægge taktikker. Jo flere man er, jo sjovere er det faktisk. 3 stk. support med shotgun, en firebug med flamethrower og en medic, så kører bussen satme. Det får I med garanti mange gode timer til at gå med.
Gravatar #17 - vandfarve
28. dec. 2009 17:06
conFen (15) skrev:
Tak for svarene indtil videre.
Er ked af at jeg ikke fik det skrevet, men vi spiller kun på PC.

Skal i hvert fald lige have kigget på CoD:WaW og S.W.A.T., de lyder ganske interessante.
Ghost Recon er suveræne spil, men er også kørt igennem. Vi har stort set haft fat i alt der har med Tom Clancy at gøre og ikke bare Rainbox Six serien, som tidligere skrevet.
Ang Killing Floor, så er det i hvert fald købt, da steam havde det på tilbud her henover julen, så må jeg jo se hvad det er for noget.
AoM har også haft sin gang i tidernes løb, det samme med Dawn of War.
Det er lidt et problem, når man har tæsket igennem de store spil, vil finde noget nyt, men der bare ikke er noget der rigtigt fanger ens interesse.

Undskyld mig, men hvordan fanden har du og din ven tid til at kunne gennemføre alle de spil? Er i begge på overførselsesindkomst og/eller studerende?!

:)
Gravatar #18 - Caek of Doom
28. dec. 2009 17:20
Prey.
Gravatar #19 - Jonasee
29. dec. 2009 01:27
vandfarve (17) skrev:
Undskyld mig, men hvordan fanden har du og din ven tid til at kunne gennemføre alle de spil? Er i begge på overførselsesindkomst og/eller studerende?!

:)

To gang årligt LAN, på en 10-14 dage, giver masse af tide til at gennemføre det meste :)
Gravatar #20 - doh09
30. dec. 2009 22:47
#19 det må tage en høvlens tid at og forberedelse at stable på benene :P?

Eller en masse cola, et pizzaria der bringer ud og enten en god download forbindelse eller en spilbutik next door :D
Gravatar #21 - conFen
31. dec. 2009 10:37
Forberedelsen går sådan set bare ud på at jeg ringer til Jonasee, spørger om han har ferie til gode, finder 1-2 uger indenfor den næste måned/2 måneder og så kører vi på derfra.
Han bor i Nordjylland og jeg bor på Sjælland, derfor de længere LANs.

I sommers der havde vi en små 20 rammer sodavand til Jonasee og mig selv, til 10 dages LAN. Der er et pizzaria der har åbent fra 16-06 og i tiden derudover, så er der masser af andre muligheder i nærheden.

Vi har Glostrup storcenter, med Fona og Føtex og sidder ellers på en 20/4 forbindelse.
Gravatar #22 - conFen
31. dec. 2009 10:41
Og til Vandfarve:

Vi er begge teknisk set studerende. Vi læser til datatekniker og er også der igennem vi løb ind i hinanden. Da vi er lærlinge og vores firmaer er rimelig "large" omkring tingene, så kan vi begge holde ferie med stort set en dages varsel. Så vi tager som sagt de 1-2 uger 2 gange årligt og kværner igennem diverse spil.
Gravatar #23 - Pally
1. jan. 2010 15:49
Borderlands har co-op og er eftersigende ganske underholdende. Nedsat på Steam for tiden (hvis man er til Steam).
Gravatar #24 - Zombie Steve Jobs
1. jan. 2010 18:59
Operation Flashpoint: Dragon Rising, der kan man spille campaign i CO-OP, det er ret griner.
Gravatar #25 - jagd156
1. jan. 2010 19:31
Vil ligesom #9 anbefale HoN.
Hvis i skynder jer, så kan i nå at få en key her:
http://www.heroesofnewerth.com/open_create_account...

Det er ret fedt at spille det som multiplayer med nogen man kender, fordi koordination er så vigtigt.

I det hele taget er teamplay utroligt vigtigt i spillet.
Gravatar #26 - illishar
3. jan. 2010 14:11
Det nye Borderlands skulle være specielt interessant grundet dets co-op.
Gravatar #27 - Wraith
3. jan. 2010 20:49
illishar (26) skrev:
Det nye Borderlands skulle være specielt interessant grundet dets co-op.

Jeg har prøvet det lidt, men jeg gider det ikke.. det minder for meget om WoW.. så hvis du er træt at den slags spil, så lad vær med Borderlands.. men hvis du godt kan lide det, så tag og spil det.. fed combi af WoW og fps...
Gravatar #28 - KC
3. jan. 2010 22:11
Kane and Lynch?
Company of Heroes - ikk så meget coop men 2v2 på nettet kan i nok finde ud af?
Gravatar #29 - silan
4. jan. 2010 01:44
Wraith (27) skrev:
Jeg har prøvet det lidt, men jeg gider det ikke.. det minder for meget om WoW.. så hvis du er træt at den slags spil, så lad vær med Borderlands.. men hvis du godt kan lide det, så tag og spil det.. fed combi af WoW og fps...

Ok, det må du gerne uddybe. Mener du man i begge spil skal slå monstre ihjel? At man kan få xp? At der er quests?

Borderlands minder om et standard fps spil med nogle rpg elementer, og er et herligt co-op spil. Det minder lige så meget om Diablo som det minder om WoW.
Gravatar #30 - Wraith
4. jan. 2010 07:24
silan (29) skrev:
Ok, det må du gerne uddybe. Mener du man i begge spil skal slå monstre ihjel? At man kan få xp? At der er quests?

Borderlands minder om et standard fps spil med nogle rpg elementer, og er et herligt co-op spil. Det minder lige så meget om Diablo som det minder om WoW.

jeg er blevet så træt at WoW pga. dets element med at skulle løbe frem og tilbage med Quest.. det er den del der virkelig trækker det ned... desværre.. hvis jeg ikke var så træt at det i wow, kunne jeg måske komme længere end lvl 7 i Borderlands.. det er ikke xp, men quest der trækker...
Gravatar #31 - fidomuh
4. jan. 2010 07:26

Mit bud er, at han taenker paa grinding og den utrolige maengde "traveltime" der er i Borderlands ;)

Har du proevet Kane and Lynch?
Mig og en kammerat overvejer at proeve det i co-op, men har hoert saa meget daarligt om det at jeg ikke helt toer :/
Gravatar #32 - Wraith
4. jan. 2010 07:28
fidomuh (31) skrev:

Mit bud er, at han taenker paa grinding og den utrolige maengde "traveltime" der er i Borderlands ;)

Mig og en kammerat overvejer at proeve det i co-op, men har hoert saa meget daarligt om det at jeg ikke helt toer :/

jeps.. det er det jeg tænker på.. det samme som quest (for mig), for ensformigt spil...
Gravatar #33 - conFen
4. jan. 2010 19:54
Igen, mange tak for alle de anbefalinger i er kommet med.

Vi endte med at bruge en pæn sjat tid på CoD:Modern Warfare 2,
Trine, Killing Floor, Splintercell: Chaos Theory, Warcraft III, Medieval 2: Total War og en masse andre, men disse spil blev der fokuseret mest på.

Ja, bare en lille opdatering.
Så går der lige en 4-5-6 måneder og så er vi på den igen :)
Gravatar #34 - KC
7. jan. 2010 23:11
fidomuh (31) skrev:

Prøvede det på konsol, er ikke selv til konsol da jeg ikke magter den controller og autoaim, men gameplay virkede fedt og ultraviolence er altid godt, især når man kan dele det med en ven!

Er enig i at quests i Borderlands er for meget deliver/destroy generiske missions.

OP: Hvordan er Trine?
Gravatar #35 - conFen
8. jan. 2010 07:12
Trine er virkelig interessant. Spillet er ikke noget jeg vil kalde langt, men gameplayet er suverænt. Vi spillede 2player Coop, hvilket krævede at vi satte begge vores mus og tastatur til, da det kun kan spilles på en PC.

Vi oplevede lidt komplikationer med dette, grundet vores Logitech G11 installerer 3 sæt virtuelle tastaturer for hvert reelt tastatur, men da dette blev løst fik vi mange timers solid og god underholdning.

Om det er de €20 værd, som det står til på Steam, er jeg lidt i tvivl om. Man da juletilbudet var der og det kostede €5, virkede det som en fornuftig handel og jeg har da heller ikke fortrudt købet siden.

På et tidspunkt, bliver jeg simpelthen nødt til at prøve med 3 spillere, da jeg kun kan forestille mig at det gør tingene betydeligt sværere, i og med at man ikke kan skifte karakterer rundt, som man ellers ville kunne normalt.
Gravatar #36 - fidomuh
8. jan. 2010 10:01

Vi spillede 2player Coop, hvilket krævede at vi satte begge vores mus og tastatur til, da det kun kan spilles på en PC.

Er, jeg har gennemfoert 2player co-op paa PS3.

Det er ogsaa billigere paa PSN, btw :P

Tror vi proever Kane & Lynch saa :)
Gravatar #37 - conFen
8. jan. 2010 10:16

Rettelse: Da det kun kan spilles på én PC.

Jeg ved godt det ligger til flere platforme. Jeg burde have gjort klart at det kun kan spilles på én PC, med en skærm og at der ikke er LAN muligheder.

Jeg undskylder den dårlige formulering :)
Gravatar #38 - fidomuh
8. jan. 2010 13:29

Ah, fair nok :D
Gravatar #39 - KC
8. jan. 2010 21:42
COH var ikke noget for jer? Jeg elsker WW temaet og COH er lige i øjet, hvis man er til RTS!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login