mboost-dp1
97-100% CPU Usage
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej Newz.
Er det normalt at en bærbar med winXP bruger mellem 97-100% af CPU'en når jeg ikke har noget program kørende, bortset fra OneNote?
Jeg kiggede på hvilke processer som kører, og der er en masse forskellige processer som jeg ikke ved hvad er, jeg regner bare med at de er vigtige :s
Men det er sjovt, når jeg starter Chrome så begynder CPU usage at svinge imellem 52% og 82% O.o WTF.
Jeg ved ikke om det er normalt eller hvad, jeg er bare bekymret ;)
Er det normalt at en bærbar med winXP bruger mellem 97-100% af CPU'en når jeg ikke har noget program kørende, bortset fra OneNote?
Jeg kiggede på hvilke processer som kører, og der er en masse forskellige processer som jeg ikke ved hvad er, jeg regner bare med at de er vigtige :s
Men det er sjovt, når jeg starter Chrome så begynder CPU usage at svinge imellem 52% og 82% O.o WTF.
Jeg ved ikke om det er normalt eller hvad, jeg er bare bekymret ;)
Jeg plejer altid at råde folk der køber en "Bilka-bærbar" som det første at formatere lortet med en ren Windows Retail-skive hvor man benytter deres serial på undersiden, så man slipper for alt deres præinstallerede lortesoftware der fandme trækker maskinen i knæ bare den skal starte 7-Kabale.
Sjovt du nævner det. 7-Kabale er faktisk ret krævende. Hvis du kører med en "nødløsnings"-skærmdriver (som er standard, hvis maskinen ikke er opdateret), så er der kraftig performance lag i 7-Kabale. :D
Sjovt du nævner det. 7-Kabale er faktisk ret krævende. Hvis du kører med en "nødløsnings"-skærmdriver (som er standard, hvis maskinen ikke er opdateret), så er der kraftig performance lag i 7-Kabale. :D
Frandsen (8) skrev:Jeg plejer altid at råde folk der køber en "Bilka-bærbar" som det første at formatere lortet med en ren Windows Retail-skive hvor man benytter deres serial på undersiden, så man slipper for alt deres præinstallerede lortesoftware der fandme trækker maskinen i knæ bare den skal starte 7-Kabale.
Gjorde jeg også, nu løb mit windows 7 bare ud og så havde jeg lige den medfølgende winXP CD liggende :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.