mboost-dp1
2 x hd raid 1 hvilke?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Af en eller anden årsag fatter jeg ikke at bruge shg.dk længere og kan ikke finde de to hd'er jeg skal bruge til en storage diske i raid 1.
1 eller 2 tb, fornuftig hastighed og holdbarhed, kan se de har en deathstar 2 tb, men vil umiddelbart mene, at det er et dårligt køb - eller er de kommet oven på?
Nogen, der kender en overskuelig webshop?
1 eller 2 tb, fornuftig hastighed og holdbarhed, kan se de har en deathstar 2 tb, men vil umiddelbart mene, at det er et dårligt køb - eller er de kommet oven på?
Nogen, der kender en overskuelig webshop?
Nu er det omkring 10 år siden der var et "deathstar" problem, desuden har Hitachi opkøbt IBMs harddiskafdeling.
Nu ved jeg ikke, hvor mange penge du vil give og hvad du har i tankerne med performance, men snup da to af dem her eller dem her.
Det er deres greenpower serie som ikke bruger vildt meget strøm og heller ikke larmer ret meget :)
Ellers skal du gå efter deres Raid Edition som er enterprise harddiske - men det er en HELT anden pris :)
Det er deres greenpower serie som ikke bruger vildt meget strøm og heller ikke larmer ret meget :)
Ellers skal du gå efter deres Raid Edition som er enterprise harddiske - men det er en HELT anden pris :)
#3 Fedt, det bliver sådan nogle, det skal bare være noget, der holder.
Jeg har dårlig erfaring med WD greenpower - alle mine er umiddelbart gået i stykker markant før forventet.
Hvis du snakker RAID, er du vel lidt seriøs, og jeg ville tage WD RE3 (de sorte sataner).
Ja, de er dyrere, men umiddelbart også bare det bedre.
Jeg har lært, at kvaliteten på ens harddiske ikke er stedet at spare
Hvis du snakker RAID, er du vel lidt seriøs, og jeg ville tage WD RE3 (de sorte sataner).
Ja, de er dyrere, men umiddelbart også bare det bedre.
Jeg har lært, at kvaliteten på ens harddiske ikke er stedet at spare
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.