mboost-dp1
Xhtml sctric1. og javascript scroll
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej skal brug noget hjælp her.
Har søgt en del på google efter et script der kan få en text til at scrolle op, det har jeg fundet, men dem jeg finder mangler nogle funktioner eller er lavet på en måde jeg ikke kan brug, så nu ville jeg høre om I kan hjælpe mig, med endne at fortælle mig at det ikke er muligt eller vis I kan lave et script eller peger mig den rigtig vej.
Jeg har et nyhedes felt:
det jeg gerne vil have scripte til er at ramme nyhede_box_text og få den til at scrolle op og loppe, langt så godt, det kan de scripts jeg har fundt godt, men de bygger alle på at nyhed_box_text har en bedstem bredde og højte, hvilket den ikke har.
Har søgt en del på google efter et script der kan få en text til at scrolle op, det har jeg fundet, men dem jeg finder mangler nogle funktioner eller er lavet på en måde jeg ikke kan brug, så nu ville jeg høre om I kan hjælpe mig, med endne at fortælle mig at det ikke er muligt eller vis I kan lave et script eller peger mig den rigtig vej.
Jeg har et nyhedes felt:
<div id="nyhed_box">
<div id="nyhed_box_text">
<span>
text
</span>
</div>
</div>
det jeg gerne vil have scripte til er at ramme nyhede_box_text og få den til at scrolle op og loppe, langt så godt, det kan de scripts jeg har fundt godt, men de bygger alle på at nyhed_box_text har en bedstem bredde og højte, hvilket den ikke har.
hvordan skal den vide hvornår du vil scrolle eller hvornår du bare vil have udvidet boksen, hvis du ikke sætter den til en bestemt størrelse?
forstår ikke hvorfor du ik bare sætter en størrelse på den, laver overflow: hidden og så kører et scroll script på den
forstår ikke hvorfor du ik bare sætter en størrelse på den, laver overflow: hidden og så kører et scroll script på den
grunden til jeg ikke bare sætter en størresles i scriptte er at div'en er har en dynamisk brede, grunde til det, det giver et flotter udsene da side ændre sig efter browser's størelse.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.