mboost-dp1

Webhosting

Gå til bund
Gravatar #1 - ZerK
3. feb. 2004 11:41
Nogen der kender et godt billigt webhosting sted? Skal have:

MIN 25MB
PHP4/MySQL database
Gravatar #2 - DetVarSoerens
3. feb. 2004 12:51
Jeg har ingen problemer haft med b-one og det er billigt, og med fri trafik også...

Mvh.
Søren
Gravatar #3 - ZeroX
3. feb. 2004 18:07
B-one's servere er tit belastet og desuden tillader de ikke at man arbejder med eksterne sider fra deres servere...... Men hvis du bare skal hoste en mindre side er de vel ok
Gravatar #4 - runelolk
3. feb. 2004 18:12
Jeg kan anbefale 1go.dk.

Det er billigt og virker godt, desværre får man ikke længere 125mb plads men kun de 25mb for 50,- pr. år.

Hvis man selv har en server er www.gratisdns.dk et rigtig billigt alternativ.
Gravatar #5 - Lauer
3. feb. 2004 22:50
Nu sidder jeg en del på #php.dk på quakenet, og jeg har ikke hørt nogen gode ting omkring 1go.dk og b-one.

Jeg kan anbefale http://www.fairweb.dk/, som kører med næsten de samme priser. Siden er dog ikke så udviklet, men jeg kan stå inde for at det er godt :)
Gravatar #6 - bibz.dk
4. feb. 2004 07:34
egen server er det eneste der virker, så kan man have de ting man selv ønsker...
Gravatar #7 - ZerK
4. feb. 2004 09:17
#6 det er der så ikke alle der kan finde ud af (mig). Men ja. Men hvis du kender en go guide til at sætte en maskine op så er du velkommen til at poste den...
Gravatar #8 - Acro
4. feb. 2004 15:38
#6 bibz.dk:
Prøv at foretage en sammenligning af prisen.
Gravatar #9 - TullejR
7. feb. 2004 23:22
#6:

En almindelige pc koster nemt nogle tusinde rigsdaler om året at have stående 24/7 (internetforbindelse ikke medregnet), så jo mindre man skal have det helt ekstreme, så er det nok at foretrækker at man hoster sin side et andet sted... :)
Gravatar #10 - GroWL
9. feb. 2004 12:40
Et godt sted at få hostet sin side er på www.frac.dk, man får:

FTP login.
25MB plads til hjemmesiden.
php
- GD lib 2,0.
- Sendmail (Qmail)
SSI
CSS
.htaccess
MySQL Database
Ingen reklamer
POP3 E-Mail adresse

alt sammen gratis. Det eneste krav er at man har en dansk emailadresse, dvs. en der ender på .dk

/GroWL
Gravatar #11 - jamesoft145
16. feb. 2004 12:30

Du glemmer bare lige en ting... frac.dk er overbelastede og deres forbindelse er derfor ekstremt langsom...
Gravatar #12 - simonsweb
22. jul. 2004 23:07
prøv lige med surftown, gå lige ind på min hjemmeside,
og find linket. www.simonsweb.dk
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login