mboost-dp1

Vurder mit forum!

Gå til bund
Gravatar #1 - klinke
19. aug. 2006 12:58
Jeg vil bare lige høre hvad i syntes om mit forum på www.mathiasda.hotserv.dk .. i kan kun skrive hvis i logget ind :D jeg ahr kodet alt 100% :D tog mig nogle timer
Gravatar #2 - amokk
19. aug. 2006 14:49
<form action="index.php?s=forum&page=besked&msgid=$hvor" method="POST"> ser ikke rigtigt ud
Gravatar #3 - drbravo
19. aug. 2006 22:11
Er reklamation ikke når man klager over et produkt?
Gravatar #4 - BurningShadow
20. aug. 2006 06:52

Jo, men det er jo ikke alle der er lige gode til dansk...
Gravatar #5 - Derfor
20. aug. 2006 12:53
Jeg synes at det ser okay ud, flot design, dog er dine smileys kedelige, synes at det skal være noget nyt istedet for de samme som der er på alle de andre forummer :)
Gravatar #6 - amokk
20. aug. 2006 13:32
klinke: er der en grund til at dette er det eneste indlæg du har lavet på newz eller er det bare for at lave skjult reklame for dit site?
Gravatar #7 - JesperJ
20. aug. 2006 14:28
Det ser ganske glimrende ud. :) Dog mangler der, efter min mening, bedre oplysning på forummets forside. Det kunne f.eks. være stats om sidste indlæg, sidst opdaterede indlæg siden sidste læsning etc.

... Men siden skamløs reklame er tilladt, så se lige mit forum også! Ligesom dig har jeg også ladet mig inspirere af diverse community sites, dog knap så åbenlyst. Jeg bruger rekursive tråde og en ekstern classengine jeg selv har lavet, og som jeg bruger på stort set alle sites jeg kører. Siden er i øvrigt ikke så brugt endnu da vi simpelthen ikke har oplyst brugerne om sitets for nylige opdatering.
Gravatar #8 - Morgenmad
20. aug. 2006 18:19
Tror du har en fejl der hvor man bestiller sin morgenmad.
Gravatar #9 - themuss
21. aug. 2006 06:23
hvad er der galt med phpbb2/3 :)
Gravatar #10 - amokk
21. aug. 2006 11:05
#9 Det er sværere at spamme end "Mathias . Da Forum (C) (R) TM"
Gravatar #11 - Kisbye
23. aug. 2006 08:22
Jeg syntes jeg måtte lede for længe efter "opret bruger" linket.

måske skulle du tilføje "log ind" og "opret bruger" links, på selve siden med den deaktiverede boks under trådene.
Helst med redirect, så man bliver smidt tilbage til den tråd man stod på.

ellers ser end til vidre ganske udemærket ud :)

edit: er det iorden at jeg tester for SQL-Injection?
jeg skal nok sende evt. resultater i en privat besked.
Gravatar #12 - klinke
26. aug. 2006 07:47
Tak alle sammen .. jeg har været på ferie men kommer nu hjem til dette resultat .. og jeg har sikret mig for spam :)
Gravatar #13 - mikbund
27. aug. 2006 15:38
Har du testet den i firefox ? På min ser det ud af helvede til ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login