mboost-dp1
Visual Basic, C#, C++, Objective-C
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
#SO
Hvis ideen er at stille konkrete kode spørgsmål og få konkrete kode svar, så er SO uden tvivl langt mere egnet end en FB gruppe.
Men der er også andre aspekter ved programmering end Q&A (jeg har ikke læst FB siden for gruppen, så jeg ved ikke hvad dens formål konkret er).
Jeg er mere tvivlende over valget af sprog. .NET udviklere, C++ udviklere og iPhone udviklere har typisk ikke meget tilfælles.
Hvis ideen er at stille konkrete kode spørgsmål og få konkrete kode svar, så er SO uden tvivl langt mere egnet end en FB gruppe.
Men der er også andre aspekter ved programmering end Q&A (jeg har ikke læst FB siden for gruppen, så jeg ved ikke hvad dens formål konkret er).
Jeg er mere tvivlende over valget af sprog. .NET udviklere, C++ udviklere og iPhone udviklere har typisk ikke meget tilfælles.
arne_v (6) skrev:#4
Bedre? Ikke nødvendigvis! Kvaliteten på SO kan godt være lidt svingende. Eric Lippert har f.eks. postet rigtigt mange korrektioner til "overbevisende" svar.
Ingen tvivl om det, men jeg stiller mig tvivlende ved kvaliteten af et "forum" der bliver reklameret for som her.
IT-ekspert Yvossen (8) skrev:#7
Du tænker lidt: "Tvivlsom reklame for tvivlsom forum på tvivlsom forum"?
Newz er da ikke tvivlsom? :(
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.