mboost-dp1

Udarbejdelse af stor og avanceret hjemmeside

Gå til bund
Gravatar #1 - hylde
28. okt. 2010 06:50
Jeg søger firmaer som har erfaring med at udarbejde store hjemmesider.

Siden skal bla. indeholde:
søgebar database
betalingssystem
brugerlogin
system der scanner uploads for at se om filen allerede findes i databasen

Jeg ved det er meget kort og upræcist beskrevet, men kender I til nogle firmaer som har erfaring med forholdsvis avancerede hjemmesider.
Gravatar #2 - illishar
28. okt. 2010 07:15
Det lyder umiddelbart som standard features'ene i et vilkårligt CMS-system. Men ok, der skal jo stadigvæk være nogle der sætter det op.

hylde (1) skrev:
som har erfaring med forholdsvis avancerede hjemmesider

De ting du har nævnt er altså ikke ligefrem rocket science. Ethvert firma der tilbyder at lave hjemmesider, vil kunne implementere det ovenstående. Men hvis du godt vil have et navn, så har jeg en tidligere kollega der arbejder hos ConCor. De laver den slags. (Men det gør hundredevis af andre firmaer også.)
Gravatar #3 - hylde
31. okt. 2010 15:55
Hvad ville prisen være på sådan et side? tusinde, 10-tusinde, 100-tusinde?

Har kontaktet et større firma og de ville have 100-300.000,- for at lave en side med sådanne funktioner. Jeg synes prisen lyder fuldstændig vanvittig.
Gravatar #4 - myplacedk
31. okt. 2010 16:07
Da jeg lavede sådan noget, ville jeg nok kunne kode det fra bunden for 10-20.000 kr. (Svært at vurdere med så få detaljer.)

Hvis jeg stadig lavede sådan noget i dag, ville jeg nok tage udgangspunkt i et eller andet CMS, og gøre det for et eller andet sted under 10.000 kr., alt efter hvad CMS'en kunne i forvejen.

Og så mener jeg i øvrigt også at det lyder mere som en simpel lille hjemmeside, i gruppen af hjemmesider som "kan noget".
Gravatar #5 - Daniel-Dane
31. okt. 2010 17:37
Enhver hobbykoder kan lave det der (nok minus betaling).
Gravatar #6 - arntc
31. okt. 2010 21:53
Det eneste der koster på indkøbslisten er "betalingssystem"... PBS aftaler æder nemt 60% af budgettet.
Gravatar #7 - illishar
1. nov. 2010 09:01
#3 Hvis du godt vil have en lidt mere realistisk pris end 300k, så skal du kontakte et mindre firma og du skal *ikke* indlede samtalen med "Udarbejdelse af stor og avanceret hjemmeside".

Og du skal også lige overveje hvad du vil gøre med designet. "Designs" kan nemt koste ligeså meget som hele resten af løsningen. (Der ligger ligeså mange timer i det.) Men hvis du vælger et CMS som eks. Joomla, så findes der mange eksisterende designs allerede. Så du kan evt. starte med at søge efter "Joomla templates" og så kigge dem igennem.
Derefter vil du nok kunne få langt det billigste, ved at søge efter et firma, som der reklamerer med at opsætte eks. "Joomla".

Eller du kunne også poste på sites (som eks. Newz) efter personer som vil opsætte dit CMS med PBS, for en slat penge. ... Du skal *ikke* indlede din forespørgelse med "Udarbejdelse af stor og avanceret hjemmeside".
Gravatar #8 - arne_v
1. nov. 2010 13:40

Hvis nu han er typen som ringer til en tømrer og bestiller et tilbud på noget "meget omfattende og dyrt" ....

:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login