mboost-dp1
Trykke på link automatisk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Windcape (8) skrev:Uhm.
Du har et link... hvorfor lader du ikke bare dit link linke direkte til den side brugeren skal videre til?
Hvis du ikke har mulighed for at ligge <script> blocks ind, så kan du jo godt droppe planen.
Problemet skyldes at brugeren bliver sendt til en betalingsgateway som tjekker om dankort betaling bliver gennemført, og når brugeren kommer tilbage bliver han sendt til en side, som jeg ikke kan styre.
Jeg kan kun styre indholdet på den side som brugeren bliver sendt til. Det er faktisk bare en tom side, med et link til ordrebekræftelsen. Så jeg skal bare have sendt brugeren automatisk videre til ordrebekræftelsen via linket. Der er bare ingen grund til at brugeren selv skal trykke på linket, da der ikke er andre valgmuligheder.
Windcape (9) skrev:Og hvis du kan, prøv følgende:
<script type="text/javascript">
document.onLoad = function() {
document.location.href = "urlhere";
}
</script>
Jeg kan få det lavet, så den outputter følgende, men det er midt inde i koden, altså ikke i <head>:
<script type="text/javascript">
document.onLoad = function() {
document.location.href = "/_dev1/shop.html?page=account.order_details&order_id=492";
}
</script>
Men der sker ikke noget :)
Windcape (11) skrev:Enten er du dum, og har glemt alt hvad folk allerede har fortalt dig i dine andre tråede, eller også spiller du dum, hvilket er meningsløst.
Det er jo et ret åbenlyst XSS spørgsmål , altså Cross Site Scripting.
Så drop spillet for galleriet.
Jeg spiller absolut ingenting. Jeg er alt for uvidende til at sætte et skuespil op :)
Jeg har bare altid forbundet XSS med hacking, så det var derfor jeg ikke helt forstod hvad du mente med det. Men det behøver måske ikke betyde hacking? :)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.