mboost-dp1
Startproblem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Efter jeg fik en opdatering på mit logitec-cam, gik der kuk i programmerne ? pc`eren lukkede ned flere gange og havde besvær med at starte.
Afinstallerede cam, dernæst scannede for malware - intet der; så diskoprydning og defragmentering op til flere gange for til sidst at slutte md min "RegCure" som så også fandt et startproblem som er:
Regkey :HKLM\software\microsoft\windows\Current Version\Run
Valuename: Kernefault Check
the file (%systemroot%\system32\dumprep 0-K) does not exist at the specified location
RegCure repair it, indtil næste gang jeg har fået pc`eren startet, så er det samme problem der igen.
Er der nogle her, som kan fortælle mig hvad det betyder, og om jeg kan rette det uden at gå tilbage til et genopretningspunkt.
Hilsen Amatør-Nørden.
Afinstallerede cam, dernæst scannede for malware - intet der; så diskoprydning og defragmentering op til flere gange for til sidst at slutte md min "RegCure" som så også fandt et startproblem som er:
Regkey :HKLM\software\microsoft\windows\Current Version\Run
Valuename: Kernefault Check
the file (%systemroot%\system32\dumprep 0-K) does not exist at the specified location
RegCure repair it, indtil næste gang jeg har fået pc`eren startet, så er det samme problem der igen.
Er der nogle her, som kan fortælle mig hvad det betyder, og om jeg kan rette det uden at gå tilbage til et genopretningspunkt.
Hilsen Amatør-Nørden.
OK - jeg prøver i morgen.
Men jeg ved nu ikke rigtig om du har forstået spørgsmålet.
Jeg har kørt fint med mit web-cam og den dermed tilhørende driver i ca. 6 mdr..
Så kom der en opdatering fra logitec på pu`teren, dernæst opstod problemerne og derfor afinstallerede jeg alle de verserende drivere til web-cam.
Taler vi forbi hinanden?
tak anyway
Men jeg ved nu ikke rigtig om du har forstået spørgsmålet.
Jeg har kørt fint med mit web-cam og den dermed tilhørende driver i ca. 6 mdr..
Så kom der en opdatering fra logitec på pu`teren, dernæst opstod problemerne og derfor afinstallerede jeg alle de verserende drivere til web-cam.
Taler vi forbi hinanden?
tak anyway
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.